Tinemoren Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Lyst å fortelle hvordan det var? Priser, forberedelser etc? Skal gifte oss neste sommer, og tror rett og slett jeg vil dra bort å gjøre det.
♥binna♥ Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Ja, giftet oss i sjømannskirken i København for to år siden. Veldig koselig, imtimt lite bryllup med nærmeste famile tilstede. Utgiftene kommer jo an på hvordan man vil ha det. Dette brukte vi penger på: Reise Hotell/overnatting Middag Fotograf Frisør Blomster Klær til brud og brudgom Kirke Bryllupsreise etterpå. Dette var det vi brukte penger på. Vi betalte ikke reise og hotel for gjestene, men tilbød oss å gjøre det. Vi har ikke angret på at vi valgte å gjøre det på denne måten selv om en del av vennene våre stusset over valget.
Tinemoren Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Kan jeg spørre hvor mye det kom på tilsammen? Hadde tenkt sånn ca 60 000.
♥binna♥ Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Ja, jeg tror vi brukte i overkant av 60 000 faktisk. Blomster, fotograf og frisør var billigere i Danmark enn det er i Norge. Vi spanderte på oss og gjestene en flott 5-retters middag på en fin restaurant -mulig det når man ikke er så mange. Klær bestemmer man jo selv hvor mye penger man vil bruke på. Hvor har dere tenkt å gifte dere? Husk at en del plasser er det ca et års ventetid på bryllup (gjelder både ambassade og sjømannskirke) så det kan være lurt å være tidlig ute. Stine
Ingen_nick_ledig Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Vi giftet oss i København... var veldig koselig. Hvor mye det koster kommer jo an på hva dere vil gjøre ut av det. Skal dere ha familie / venner med? Send meg gjerne en pm hvis det er noe du lurer på.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå