Gå til innhold

Ammebh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i noen litt fine ammebher, syns alle har så brede stropper over skuldrene og er slett ikke pene, men det finnes kanskje ikke noe annet...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjøpte en sinnsykt fin en på cubus, men den kosta jo deretter å da, 369,- va m blonder å tynne behagelige strikk stropper

Skrevet

Har kjøpt et par nokså fine på Lindex, 169,-

Skrevet

så kan d jo være litt lurt å være i butikken der du kjøper dem så du får prøvd dem på at dem e behagelig, kjipt å bestille fra nett å så stikker bøylene under armene osv... bortkasta penger

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har funnet en Triumph BH som ser veldig fin ut

Sjekk på http://www.triumph.com/no/ den heter mamabel lace R

Har ikke prøvd den men synes den ser pen ut :)

Skrevet

d e den æ har kjøpt, i sort, den e superbehagelig på synes æ, men som sagt den kosta jo 369 å da...

Skrevet

Triumph BH er kjempegod! Jeg stortrives i den ;-) Og ganske fin også :-D

Skrevet

men hvilken av triumph sine amme- bh er best?? var å kikket på de, men var jo 3-4 forskjellige typer der...

må jo bare gå å prøve en dag.... men de hadde jo dette på cubus og der får jeg 40%.. hihi.. så jeg må nok ha en sånn en ;o)

Skrevet

aha... den lace r fra triumph var kjempe fin ;o)

hvilken av de er det dere har som allerede har kjøpt de??

Skrevet

jeg liker kaphal sine:O) brukte de me 1 mann oxo..har ammebher i hvitt og svart me litt blonder..syns de er veldig gode å ha på og de tåler en del..koster 149 kr:O)

Skrevet

har CUBUS sine, THRIUMPH LACE R

Skrevet

Swegmark har også fine amme-bh. Kjøpte en som både såg fin ut, og kjentes behagelig ut. Litt små i str. eller veldig fine.

Triumph har også veldig behagelige amme-bh. Er min favoritt i forhold til komfort. (har gode str. og)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...