SuperMoM*to jenter* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 hehe et innlegg til fra meg her:P hvilke smokker bruker barna deres?? hvordan ser de ut og er dere fornøyde med dem? kvalitet? hehe, blir litt sånn ivrig jeg når noe nytt skal kjøpes;) små gleder i livet vet dere;) hehe:P
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 mam sine :-) Men minsten har sluttet nå... Er 2 år gammel ;-)
Pittamitta Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 nuk smukker.De ser mye bedre ut også enn disse mam smukkene.De er også "bra" for tennene.Var nuk smukk hun fikk med hjem fra sykehuset også..
SuperMoM*to jenter* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 Har brukt nuk sine vi, men de er for små nå. Får vel prøve mam:) men jeg har veldig lyst å prøve de fra ortodent som skal forhindre kryssbitt.. Så tar hun dem så bruker vi dem tror jeg:) håper hun slipper regulering i fremtiden;P
En_av_hver Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 MAM sine. Men snupa vil bare ha de minste (fra 0-6 mnd) selv om hun er over et år nå he, he. Bestilte med navn på fra mambaby.com :-)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Brukte Nuk silikonsmokker. Nå bruker hun BabyNova sin "skåne sut". Nå er det vel snart på tide å slutte også )
Pittamitta Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 jamen nuk har jo 3 forskjellige størrelser.0-6 mnd.......6-18mnd og 18 mnd++ er vel ikke forsmå alle disse vel??Det anbefales også å ha samme fasong smokk hele tiden pga tenner....:-)
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Vesla har kun ville tatt de vi har kjøpt fra navnesutten.dk.. vi har prøvd mange andre smokker men bare disse som ble godkjent av henne.. veldig fornøyd med de- men hvis det har vært en dag med veldig mye smokkesuging så er hun litt rød rundt munnen..men det hadde hun sikkert blitt uansett smokkemerket.
SuperMoM*to jenter* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2007 vi har de minste av nuk ja, en ide kanskje å kjøpe større av samme merke:P hehe..hørtes ikke så dumt ut det:) men som sagt så frister det å prøve ORTODENT sine:) ingen som har prøvd dem?
Pittamitta Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 er ortodent smukker de som ser litt snåle ut??he,he brune rare greier?:-)
SuperMoM*to jenter* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 15. juni 2007 www.ortodent.no sjekk selv;) nei de er fine å se på, bare at det er plass til tunga mellom et slags hull i selve tuten må en måte:P slik at tunga ikke blir presset ned.. dårlig forklart:P men sjekk selv;)
Pittamitta Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 ok,det var ikke disse jeg tenkte på.disse, var jo søte.Svigerinna mi kjøpte slik til bebisen,men hun kjøpte noen andre etter noen dager,vet ikke helt hvorfor,..
SuperMoM*to jenter* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #16 Skrevet 15. juni 2007 ja, det kan ta tid til å venne seg til dem har jeg lest. Her tok hun den "vanlige" smokken først da hun var ca 4 mnd:P nå er hun 5mnd:P så jeg vet ikke helt om det er verdt å begynne med noe nytt nå liksom.. hmm..
Pittamitta Skrevet 15. juni 2007 #17 Skrevet 15. juni 2007 Nei,da hadde jeg UTEN tvil kjøpt neste str av Nuk smokkene...
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #18 Skrevet 15. juni 2007 Jenta mi e 4,5 mnd å har akkurat tatt sutt. Vi har prøvd mam silikon og latex, ortodent, skåne sut, rund tupp sutt latex og silikon og nåen fler ukjente merka. Trur vi telte at vi har prøvd en 12-13 forskjellige. E jo etterhvert blidd en dyr affære d her, men ho e sååååå kresen som d går ann å bli. Vinneren blei t slutt NUK latex, einaste ho vil ha. Vi syns d e litt tungvint siden du må på spesialbutikk å handle dæm. D hadde vært myyyye mer lettvint m mam sine, men regne m at når ho blir litt større skal vi vel klare å konvertere ho hehe.
Pittamitta Skrevet 15. juni 2007 #19 Skrevet 15. juni 2007 Nuk har de på baby comfort,brio,ringo,storken....Jeg var faktisk ikke klar over at de hadde alle disse plassene..Det dumme er at apoteket ikke har de da men...
SuperMoM*to jenter* Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #20 Skrevet 15. juni 2007 jeg kjøpte nuk smokkene på lekeplaneten, så de har dem der:) takk for hjelpen alle;) setter stor pris på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå