Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 er 35+6 i dag, har de siste dagene hatt konstante murringer, og en del maserier... men det blir ikke mer av det! er så frustrerende å gå her med alle disse vondtene og ikke ha peiling på hva jeg kan vente meg videre....! henger meg veldig opp i at gutten vår ble født uke 36....har så lyst å bare få pratet litt med en jordmor, men vet jo at det er veldig vanskelig for de over tlf....
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hei! er du urolig så ring dem. Det kan hende de vil ha deg inn for en sjekk eller at de sier at du ringer dem opp igjen hvis det blir verre. Jeg ville i alle fall ha ringt å snakket med dem, det er bedre med en telefon for mye enn at du skal ligge i hele natt å bekymre deg.
2gutter&2jenter Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Ring dem! jeg er i uke 33, og har hatt masse mensmurringer i to dager. Ringte føden selv i kveld, og jordmor i går. Om ikke annet, så får de roet deg ned ved å snakke eller ved at du kan komme og får deg undersøkt. Jeg fikk høre at det var helt vanlig med murringer, og at jeg ikke trengte å bekymre meg så lenge det roet seg ned når jeg slappet av. Bare å høre noen si det hjelper.
Gjest Ut på tur Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Jeg ringte da jeg gikk med vondt i magen flere dager. Da ville de ha meg inn til en sjekk for å se om det kunne være fødsel på gang. Det var det heldigvis ikke
Siljevanilje:) Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Det er bedre å føle seg litt smådum etter å ha snakket med jordmor og fått bekreftet at alt er bra enn å føle seg engstelig hele natten! Å snakke med jordmor en gang for mye er langt bedre enn å gjøre det en gang for lite. I hvert fall for din egen sjelero sin skyld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå