Gå til innhold

PERGOTIME.trenger svar please

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei Jenter!!!

Jeg har vært hos legen i dag og fått utskrevet Pergotime. Jeg har tidligere ikke hatt problemer med selve eggløsningen, men legen mente at dette legemiddelet allikevel kunne bidra til å øke sjansen for å bli gravid. ...skulle liksom gi det siste lille ekstra... Noen som har erfaringer med bruk av Pergotime? Noen som har lykkes, eventuelt etter hvor lang behandling

Klem

ilena_32

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd Pergotime, med positivt resultat etter 8 (!( kurer). Hadde ikke stusset på å prøvd de, selv om en kan bli litt veldig hormonell av de. Jeg var omttrent som en berg- og dalbanetur, ifølge mannen min. Men vi fikk jo verdens sjønneste lillegull, så det er verdt det

Skrevet

Hei!

Jeg kan svare deg med at jeg hadde heller ingen problemer med egen eggløsning, men fikk pergotime for å få mer fart på sakene. Jeg har hatt 2 kurer til nå. Uten resultat. Men når jeg leser det som hun andre har skrevet om at hun hadde 8 kurer blir jeg overraska. Det var grusomt mange!! Selv syntes jeg at jeg ble urolig i kroppen, søvnproblemer, vondere eggløsninger og lengre sykluser. Til å hatt 26 dager har jeg nå 31 dager pga pergotime. Og jeg har små blødninger før mensen inntrer. Det har jeg ikke hatt før. Det er det jeg har opplevd som negativt med det og jeg hadde store forventninger om at det skulle klaffe med engang. I forrige pp brukte jeg ikke pergotime og ikke i denne heller. Men jeg tenkte å ta 2 etterhverandre etter denne pp. Det er bra å ha pause innimellom hormonkurene og eggløsning forekommer jo allikevel.

Lykke til med kurene. Jeg har lest om mange det går fint for så jeg velger ennå å tro på at det funker altså.:)

Skrevet

Jeg fikk resept på pergotime i februar, men rakk aldri å bruke den ble gravid i mars, vet om ei til som også fikk resept på pergotime men aldri fikk brukt den for mnd etter så ble hun også gravid...kanskje du er like heldig, krysser fingrene for deg :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...