Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Er det flere som kjeder seg for tiden? Føler meg sliten og lei. Andre?
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 He he jordmora mi har skrevet "sliten og lei" som kommentar på fødepapirene mine de siste 4 gangene nå. Jeg har 5 uker igjen og har liksom følt i det siste at det nærmer seg. Men det gjør jo egentlig ikke det. Det er 5 uker, over 1 mnd.
fådagerigjen Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Ja, nå er jeg lei. Har mye smerter og var satt opp til KS på mandag. Idag skulle jeg skrives inn på sykehuset, og fikk da beskjed om at de ikke vil utføre KS før tirsdag. Må vente på en virusprøve som de har tatt....Viruset har de visst om lnge på sykehuset, og jeg spurte for over en uke siden om de ikke skulle ta testen.Men nei, da ...Først på onsdag fant de ut at jeg skulle ta den. Er passe sur, nå.
AnnVero Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Har det slik jeg og. Lurer på hvordan jeg kommer til å være om noen uker! Har litt over 5 uker igjen og det føles som en evighet. Litt kjedelig å føle det slik, håper det forandrer seg snart.... Hvis ikke så kommer disse ukene til å bli fryktelig lange og slitsomme.
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 jepp er sykemeldt å lei,har ikke hatt den beste formen så det blir fort lange dager.har 58 dager igjen...men håper hun kommer ca 2 uker før tiden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå