Gå til innhold

p-stav eller p-sprøyte??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaringer?? Har ikke tenkt å ha flere barn.. Og jeg ammer!

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ta sprøyte mens du ammer da? Jeg reagerte fryktelig på sprøyten. Jeg gikk opp mange kilo og ble ei hormonbombe. Ble også fryktelig depresiv. Tok to år før den var helt ute av kroppen, og jeg tok bare en! Så du skjønner sikkert at jeg ikke akkurat anbefaler den. Men min søster har brukt den i flere år, og hun har ingenting negativt å si... Kan nesten bare si at du må prøve selv jeg. Men trodde virkelig ikke den kunne brukes mens man ammet...

Skrevet

Jeg har hatt p-stav i 1 år nå, tok den ut idag, fordi jeg var fryktelig hormonell, vet ikke hvordan andre reagerer på den, men jeg syns den var grusom!! Men jeg var akkurat lik når jeg brukte minipiller også. Så jeg anbefaler ikke p-stav, ihvertfall ikke hvis du reagerer på minipiller

Skrevet

isbjørndama: Hvordan hormonell ble du av den? Har hatt den i 1 år selv,og vurderer å fjerne den. Har syklus på 20 dager :( Og det er greit at det er prev. middel, men den har jo dobbel effekt, for lyst på sex har jeg i alle fall ikke....

Skrevet

Like hormonell som da jeg var gravid, blir sur for alt, hissig, ja i det hele tatt. Fordelen er jo at jeg ikke har hatt noe mensturasjon. Sexlysten kan jeg heller ikke skryte av nei!!

 

Håper det blir bedre etterhvert nå når jeg har fjerna den, men det tar vel noen uker/mndr før alt er normalt igjen!!

 

Så på onsdag skal mest sannsynlig gubben under kniven!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...