feitogflott Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Noen med erfaringer?? Har ikke tenkt å ha flere barn.. Og jeg ammer!
Puncky med nr tre i magen Skrevet 5. juli 2007 #3 Skrevet 5. juli 2007 Kan du ta sprøyte mens du ammer da? Jeg reagerte fryktelig på sprøyten. Jeg gikk opp mange kilo og ble ei hormonbombe. Ble også fryktelig depresiv. Tok to år før den var helt ute av kroppen, og jeg tok bare en! Så du skjønner sikkert at jeg ikke akkurat anbefaler den. Men min søster har brukt den i flere år, og hun har ingenting negativt å si... Kan nesten bare si at du må prøve selv jeg. Men trodde virkelig ikke den kunne brukes mens man ammet...
bambi på isen Skrevet 5. juli 2007 #4 Skrevet 5. juli 2007 Jeg har hatt p-stav i 1 år nå, tok den ut idag, fordi jeg var fryktelig hormonell, vet ikke hvordan andre reagerer på den, men jeg syns den var grusom!! Men jeg var akkurat lik når jeg brukte minipiller også. Så jeg anbefaler ikke p-stav, ihvertfall ikke hvis du reagerer på minipiller
Nit@™ Skrevet 5. juli 2007 #5 Skrevet 5. juli 2007 isbjørndama: Hvordan hormonell ble du av den? Har hatt den i 1 år selv,og vurderer å fjerne den. Har syklus på 20 dager Og det er greit at det er prev. middel, men den har jo dobbel effekt, for lyst på sex har jeg i alle fall ikke....
bambi på isen Skrevet 5. juli 2007 #6 Skrevet 5. juli 2007 Like hormonell som da jeg var gravid, blir sur for alt, hissig, ja i det hele tatt. Fordelen er jo at jeg ikke har hatt noe mensturasjon. Sexlysten kan jeg heller ikke skryte av nei!! Håper det blir bedre etterhvert nå når jeg har fjerna den, men det tar vel noen uker/mndr før alt er normalt igjen!! Så på onsdag skal mest sannsynlig gubben under kniven!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå