Papira Mou Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hvordan fjerne det...? Kan jeg bare slå det ned? Æsj, er livredd veps og ingen til å ta det for meg....( Men vil ha det bort så fort som mulig!!!! Oppdaget det i dag, på str med en tennisball.... Noen gode råd, pliiis?
Papira Mou Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2007 Er vel noen som har erfaring vel...????
Expat Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Det er vel best med fagfolk... Antar du ikke har tørrdrakt i huset, liksom... Vi måtte det i fjor.
snuppi min Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Kjøp noe som heter Permetrin. Lukk vinduer og dører - ta inn alle andre og spray bolet, bruk en del siden det er såpass stort. Også forter du deg inn. Dette får vekk vepsene, slik at de ikke kommer tilbake. Gi det litt tid også kan du fjerne det. Du får kjøpt Permetrin på hagesenteret, og det funker!
Papira Mou Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 Takk, da prøver jeg Permetrin først... Hørtes dyrt ut med fagfolk? Kan ikke se noen veps inni der, men de er kanskje godt gjemt, ell ute på tur da.. (( Huff a meien, så ekkelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå