Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hvilke butikker synes dere har fine barneklær? Jeg er nesten skremt over hvor mye stygt det finnes av klær til barn, spesielt til gutter. Hvor kjøper dere klær?
Sentralstøvsugeren Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Exit og Name it synes jeg har fine klær til en billig penge. Finner av og til noe på Lindex også....
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Lille Larena i Ski Exit Zarah Fru lyng Baby shop (mexx + et merke til jeg liker så godt)
--arkin-- Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 babyshop på ski lille larena på ski zharah fru lyng butikkene ele lemon på askim
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Så flotte tips! Da skal jeg jammen meg begynne å lete etter noe annet enn Cubus og Kapphal. På H&M finner jeg også en del fine ting. Trenger jo ikke designerklær:)
--arkin-- Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 nei, man trenger ikke designklær, masse fint på disse butikkene.. det er litt dyrere en hm men holder omtrent dobbelt så lenge.. har gått lei av hm,cubusog lindex er så dårlig kvalitet på de, men er jo helt greit å bruke i barnehagen da.. kan virkelig anbefale babyshop, masse fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå