amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Hei! Jeg var hos jordmor i dag, er i uke 32. Bebisen har hele tiden, hver kontroll lagt i seteleie. jeg trodde virkelig at hun hadde snudd seg siden jeg har til tider ekstremt nedpress og kynner i bøtter og spann. hun brukte vel 15 min på å sjekke leiet, for hver gang hun berørte magen ble den hard som en kanonball. Og hun ville ikke framprovesere noe mere enn nødvendig. jeg fikk bedskjed at på neste kontroll som jeg skal ha hos legen om 1 1/2 uke måtte jeg nok regne med å bli sendt til kk for ul og rg av bekkenet. For ut i fra erfaring regnet hun med at dette ble fødsle i seteleie. P.g.a ferie, skal jeg ikke til henne før i uke 37 igjen (skal til legen i mellomtiden). men hun regnet egenlig ikke å se meg igjen, p.g.a kynner og nedpress. Jeg kan ikke gjøre noe uten at kynnene kommer, og det går ikke lange stunde før det begynner å gjøre ondt. jeg fikk bedskjed å senke tempoet i helgen, slappe mye av i håp om at livmoren roer seg litt. Noen som vil dele sine erfaringer på godt og ondt? Finner ikke så mye informasjon om dette, i forhold til undersøkelser videre og hvilken valg og risiko man evt har. Jeg hadde håpet at jeg skulle kunne føde på storken i bergen, men dette er noe jeg tydligvis kan se langt etter.
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. juni 2007 Hei! dytter litt her jeg. trenger noen erfaringer, føler jeg sitter litt sånn lammet igjen etter i dag.
Krøllefrøken Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Hei Jeg kan ikke hjelpe deg med noe särlig, har ingen erfaringer eller noe siden jeg er förstegangs. Jeg har termin 18. august, og min baby har også ligget i seteleie hele veien, på både ordinär UL og en UL jeg hadde i uke 27. Han har også ligget i seteleie de siste ukene når lege/jordmor har sjekket leie. Men jordmor sa til meg at de ikke var no särlig bekymret for dette enda.. at de ikke skulle foreta seg noe för uke 36 hvis han fortsatt lå i sete da. Hun sa at det var fortsatt såpass god plass at han kunne snu seg mange ganger innen den tid. Så hun mente jeg ikke skulle tenke på det i det hele tatt.. Det var ikke mye til hjelp, men det var hva jeg fikk beskjed om iallfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå