Fia tobarnsmor Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har ikke (det jeg vet) hatt kynnere i hele svangerskapet. Kjenner ikke igjen dette med at magen skal bli hard/ livmora trekke seg sammen. Men nå i natt og i dag har jeg med jevne mellomrom hatt "tak" helt nederst i magen. Det er som sterke menssmerter, og kommer med ujevne mellomrom. Varer i alt fra 15 sek til 45 sek. Innimellom kjenner jeg litt murring i korsryggen også. Men det er absolutt ikke veldig vondt! Klarer fint å snakke, og fortsette med det jeg holder på med. Og kjenner ikke at magen strammer seg. Hva er det jeg kjenner? Jeg har temin i morgen.
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hei! var i dag til fødselsamtale med jordmor. Hun beskrev at fødselen kunne starte akkurat på en slik måte som du beskriver over. Men at som førstegangsfødene kan denne fasen ta lang, lang tid. Jeg fikk bedskjed at hvis jeg fikk det du beskriver over, ta å slapp av og spis mens man enda er sulten. Få energi i kroppen. ring føde hvis du er usikker, så får du komme inn for en sjekk. Men hun sa at man ikke måtte bli skuffet om man ble sendt hjem igjen, hvis åpningen var mindre en 4 cm og man ikke var så sterkt smertepåvirket at man ikke klarte noen ting. Da hadde man det bedre hjemme, der man kunne gå å tusle litt i hagen, slappe av litt på sofaen, ta en tur i dusjen etc. Er førstegangs selv, så jeg har ingen erfaring sånn sett. men det var dette jeg ble fortalt i dag. Lykke til
jentebabymom Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 jeg har også hatt det slik, er i uke 35.jeg er førstegangs jeg og så jeg aner ikke egentlig hva som skjer ....
Fia tobarnsmor Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Takk for svar! Ja, det er jo ikke godt å si for noen hva som skjer med kroppen min:-) Vi får bare ta tiden til hjelp og se hvor det ender. Før eller siden blir det jo ihvertfall fødsel! Har kjent mensmurringer i mange uker, men i dag er det noe annerledes over det... mer system liksom, selv om det ikke er regelmessig. Og sterkere tak. Jaja, kanskje den lille rakkeren kommer på termnindagen i morgen. Hadde jo vært artig da:-) *håpe håpe*
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 høres ut som om kroppene deres begynner å forberede seg til fødsel...trening for kroppen rett å slett typisk når d nærmer seg fødsel..jeg er gravid for 6 gang å gleder meg til jeg kommer på d stadiet dere er nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå