Rotekoppen88 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 noen som vet hvilken solkrem som ble best i test i år??? Link????
SunRoad. Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Vet at den Garnier ambre solaire med sånn stor spruteting kom best ut i en test. Faktor 30 tror jeg... =)
mayaya Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Kommer an på alderen til barnet. Babyer bør ikke bruke noe annet enn babyline. Dette fordi de andre trekker seg inn i huden. Babyline legger seg utenpå.
Rotekoppen88 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 Er det den som er grønn,(selve solkremen) Stemmer det at babyline som var testvinner i fjor kommer langt nede i år?
mayaya Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 det er 2 helt forskjellige måter å teste på, kan dessverre ikke sammenlignes... :-(
Rotekoppen88 Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 oki dattera mi er halvannet, gåt hu da under kategorien baby og bør holde seg til babyline, er den vi har brukt hittil i god tro, Helt tij jeg i dag fikk høre at den i følge en elelr annen test ikke var noe tess allikevel..
mayaya Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Den i fjor gikk mer på innhold, den i år på "blokkering" om du skjønner.. Saken er jo egentlig bare at man må smøre oftere med babyline, og da dumpet den på lista. Men det er jo ikke så rart, den ligger jo utenpå :-p
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 da jeg var på apoteket så fikk jeg neste kjeft da jeg prøvde å si at babyline kom bra ut i test og at jeg lurter litt på den...hun mente jeg måtte han en som heter eucerin eller noe sånt.. er fornøyd med det da, ikke så klissete og hun har ikke blitt solbrent heller.... turte ikke gjøre noe annet enn å kjøpe den ejg skjønner du når hun dame holdt på å snakke.. men hva skjer om den trekker inn i huden egentlig?
mayaya Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 det er vel det at bebisene har sart hud som man ikke skal tilsette ting til.. I forhold til sånt som allergier og uttørring og sånn... etter som jeg har skjønt det..
Libido- Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 Babyline ble best i test i år også. Det du sikkert har hørt er det styret somvar for ca 1/2 år siden. Da var det noen som kopierte babyline og kalte seg det samme. De ble pålagt å skifte logo, men vet at noen helsekost selger fake babyline enda. De får nemlig selge ut lagrene. Er det ikke svanemerke på, er den fake. www.gronnhverdag.no Der finner du testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå