Gå til innhold

En liten oppdatering fra meg viny.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen. Her kommer en liten oppdatering fra meg igjen. Jeg hadde en ma på søndag i uke 10. Dette var en veldig ønsket spire. Jeg var til kontroll på unn i tromsø på mandag men da ville ikke legen ta utskrapning fordi hun mente det var for tidlig og jeg måtte tilbake i dag . Jeg hadde ytret ønske om progesteron støtte viss jeg skulle bli gravid igjen men det ville hun diskutere med ivf legene der borte ikke minst pga. min alder. Er 45 år. I dag når jeg kom var det en annen lege der og jeg hadde forberedt meg grundig lest alt jeg kom over om progesteron ,virkninger og det meste. Hadde igrunnen ikke trengt alle mine argumenter for det var ja med en gang. Da jeg spurte om albyl -e så var det en selvfølge det også . Denne legen var rett og slett ett funn. Jeg fikk resept på crinone som skal taes en gang om dagen og det samme med albyl-e . Jeg følte at jeg ble tatt på alvor og det var godt. Dere som har erfaring med dette kan dere ikke skrive litt om det hvor lang tid det tok før dere ble gravide og hvordan det gikk. Jeg lurer litt på dette såkalte babyklisteret fra danmark, jeg har bestillt det også men lurer på om det ene vil ødelegge for det andre . Veldig glad for svar fra dere. Jeg er bare så glad for dette at jeg måtte dele det med dere. Håper at det resulterer i en spire til oss også og at den blir der i 9mnd. Klem fra viny

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei viny

Jeg kan dessverre ikke svare på noen av dine spørsmål, men ble så glad over å lese at du har møtt en så fantastisk lege. Godt du blir tatt på alvor. Ønsker deg masse lykke til. God helg (c:

Skrevet

Kan heller ikke svare deg, men ville bare ønske deg masse lykke til :)

Go' klem fra meg :)

Skrevet

Så nettopp en innlegg fra Dolly Duck. Hun er gravid, og nevner noe av det du lurer på.... Send henne en pm eller legg inn et innlegg her, så kan hun sikkert hjelpe deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...