Gå til innhold

Mange her som har giftet seg ETTER at dere fikk barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor og hvordan giftet dere dere? Hva slags kjole hadde dere? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

giftet oss to mnder etter at tredjemann var født....

9 pers til middag på lokal "fasjonabel"restaurant, kaffe og kaker hjemme..

kjole fra pop in...

bukett til 500 kr--der satte jeg grensa..

15.000 til sammen..

tullball å bruke mye penger på en dag når man kan bruke de pengene på å gjøre hverdagen lykkelig resten av livet....

Skrevet

Vi skal gifte oss neste år.. Blir kirkebryllup og fest med nærmeste familie (ca 25 stk).. Brudekjoler har jeg bare såvidt tittet på, så vet ikke åssen den blir enda..

Skrevet

Gifter oss til høsten.. Utendørs vielse, skjærgårdstur med alle gjestene i båt, middag og fest med levende musikk på ett flott hus i strandkanten, brudekjole, noe enkel men med fine detaljer, 4 brudebarn ++.

Vi har barn på hver vår kant, ingen felles :-)

Skrevet

Vi gifter oss om 2uker.

Da har vi en 2åring og er 20uker på vei :)

Har en kjole som egentlig ikke er ment for gravide, for den er bestilt før jeg ble gravid. Trykk på nicket mitt så ser du bilde :D

Vi gifter oss i sjømannskirken i København med ca 20gjester. Og har selve festen på et hotell i København. :)

Skrevet

Vi giftet oss like før vårt første barn fylte 1 år. Det skjedde i kirken. Feiret etterpå med nærmeste familie. Hadde kremhvit brudekjole. Tror det kom på rundt 50000,- Lykkelig gift ennå, akkurat feiret 5 års bryllupsdag. :)

Skrevet

Tidligere har jeg alltid sett for meg et stort bryllup, men det spiller liksom ingen rolle lengre nå som vi har fått barn... Kunne egentlig bare tenkt meg å gjøre det enkelt :)

Skrevet

Tusen takk for at dere svarer og inspirerer jenter! :) Fint å høre om andre som også har giftet seg etter at barnet eller barna har kommet :)

Skrevet

Det går jo kjempefint å bruke den kjolen ja :) Og koselig å gifte seg i København da :)

Skrevet

Ja, vi giftet oss da førstemann var 15 mnd. Kirke og hele pakka med nesten 90 gjester til middag. En aldeles uforglemmelig dag:-)

Skrevet

Jepp, her gifta vi oss da nr 5 ble døpt!! :0))

Skikkelig "bondebryllup", med bunad, hest og vogn og 3 dager til ende :0))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...