lenej :o) Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 der var vi på nett! her kan dere se resultatet mitt da.. skikkelig gøy å få seg en ordentlig nettbutikk! :)
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Flott er den - du har gjort en kjempe jobb syntes jeg!
lenej :o) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 eg hadde aldri klart det uten deg!! :) så du har jo vært mer flink enn meg
d@ddy-Ekte menn får tvillinger Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Syntes du har gjort det meste selv jeg :-) Jeg har kun satt opp webshoppen din (teknisk + litt design) alt annet står du selv for og du har funnet ut av det meste selv - flott jobba! Håper salget ditt går bra!
lenej :o) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 takk, håpe det eg å. ja, litt utforskning måtte jo til da.. pussig nok, så måtte eg jo faktisk sette hele greia over fra norsk til engelsk, for å klare å orientere meg. når eg hadde funnet ut av ting, satte eg det over på norsk igjen, å fant fram sånn... er man blond, så er man det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå