Gå til innhold

Snakk om Freddan... Klønete spør du meg ! (oi ble litt lagt)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboern hadde fått lønn i dag, så vi skulle dra på ett kjøpesenter på andre siden av byen for å handle. (der pleier vi bestandig å dra når vi skal handle inn for ca 2uker)

Vi parkerte bilen og jeg gikk inn for å finne vogn som hadde barnesete på,.

Ingen av oss hadde en 10èr til vogn, så vi måtte spørre om å låne fra "informasjonen", å det gikk greit.. handla det vi skulle Stappfull var vogna da vi trilla ut. Så var det det å få alt inni bilen, låste opp bagarsjeluka å heiv alt neddi å samboer smelte igjen bagarseluka. med nøklene INNI !!!!! Bilen var låst, mobiltelefonene våre lå inni bilen.. å vi var 30-40min med bil unna hjemme. Måtte gå inn i resepsjonen for å låne telefon å prøve å ringe noen som kunne kjørre hjem til oss å hende nøkkel å komme ned til oss, for det er jo svindyrt å ringe falken, men INGEN svarte.. er ikke det typpisk??

ente med at vi måtte bestille taxi med barnesete. satt 15min å venta så kom en taxi Uten barnesete. å vi måtte inn å låne elefonen på nytt for å ringe taxi, å datt i 30min å da gikk samboeren inn å ringte på nytt for vi syns vi hadde venta nokk. å da sa taxidama at en 2 biler hadde vært der, men ingen som kom å satte seg inn. så spurte samboeren om dem hadde barnesete, å det hadde ingen av dem som hadde vært der. vi ga det 3forsøk på å få en ny taxi. å da kom det en, men han hadde ikke fått beskjed om at han måtte ha barnesete, men heldigvis så hadde han det da.. :D

Mye styr for lite! - klønete fredag !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...