Gå til innhold

koffer tror mange de er såååå perfekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei var nettopp inne på "Hvem er far?" forumet og der er det ei som kaller seg for anna22. hun la ut og så at alle som ikke viste hvem faren var lett på tråden...

det finnes mange som leger ut innlegg for å få vite hva andre synes men ikke for å få har kor teit og dum hun er...

så til alle dere som bare er inne her for å kritisere og tror dere er så jævla perfekte bare håld kjeft. for eg tror når eg sier at vi på BIM vil ha mobbefri og seriøst holdning her inne tror eg ikke er alen om dette. eg mener da ikke at vi ikke vil ha humor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg har ei venninde som hadde 4 potensielle fedre,,slå den du..

men det verste er at hu ikke er løs på tråden i det heletatt...

hadde bare en kort utagerende periode,å da ble hu selfølgelig gravid.. hehe snakk om flaks...men fare var heldigvis den hun hadde vert av og på med i flere år..

mobbefritt blir det vel aldri her inne....

men det er lett for de som har den ideelle timing med barn å mann..å rakke ned på de som ikke alt er så perfekt hos..

føler deg kansje litt ovenpå når alt er bra å er i boks..

Skrevet

En god start er bare å la slike duste-tråder ligge... La dem stille og rolig havne ned på s.hundreogetellerannet.... ;0)

Ihvertfall ikke "reklamere" for korttenkte innlegg på andre forum, her på Skravlesiden.

Skrevet

det som er e at det ikke bare er et sånnet innlegg av anna22 hun har vært inn og kritisert unge mødre også...

Skrevet

Jeg var pokker meg lett på tråden før jeg fikk kjæreste - og jeg har ingen barn fra før. Er gjort i et jokk å lage en baby - noen er uheldig, men det er slett ikke ensbetydende med at de er lette på tråden. Dummeste jeg har hørt.

Men det vil nok alltid være sånn - noen som kommer med lite gjennomtenkte og sårende innlegg. Synd, men sant. Er bare å ta det med en klype salt, og huske på at dette er mennesker som slett ikke kjenner til situasjonen din, men som trekker forhastede beslutninger på et magert grunnlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...