Gå til innhold

hva skjedde på home and away i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk ikke sett det. takker for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk ikke med meg alt... Men scott spurte om hailey (eller åssen det skrives) ville gifte seg med han..

Skrevet

Jeg så på, men fikk ikke med meg det!! Svarte hun da?

Ellers så har Tasha betalt gjelda til Colleen, og gitt penger til Josie så hun kan bli boende der. Og hun kjøpte ut Jesse fra treningsstudio og ga det til babyen til Kim, Kim skal da drive det så lenge. Jesse planlegger å reise fra SB, og han og Josie hadde sex. Da skjønte de at de var over hverandre. Josie så på Scott med et drømmende blikk, tror kanskje hun liker han.. Tror ikke det var så mye mer spennende.. Kan jo se om du husker reprisen på mandag =)

Skrevet

Og Nick (er det ikke det han heter han som bor hos Sally og Flynn?) ble ferska i å ha kjøpt Marihuana. Josie og Jessie havna i senga, men fant ut etterpå at de ikke kom til å bli sammen igjen, at de var kommet over hverandre. Jessie bestemte seg for å forlate Summer Bay, og solgte sin andel av treningssenteret til... herregud, jeg er helt blåst på navn for tida... hun høye tynne som viste seg å være dattera til han kjendisen og som fikk masse penger. Hun ga deretter den andelen i gave til ungen som Hailey og Kim venter.

Da husker jeg ikke mer for øyeblikket, men håper det hjalp litt... :)

Skrevet

Hailey (eller åssen det skrives) svarte ikke på frieriet nei. Var det episoden slutta med, at han fridde og at hun så veeeldig tvilende ut... :(

Skrevet

Tasha strødde om seg med pengene sine som hun fikk for salget av caravanparken. Hun ga 30.000 til Colleen (siden hun ikke fikk tilbake pengene for leiligheten hun kjøpte), og kjøpte Jesses del av gymmen som en gave til Hayley baby. Kim skal styre den, og blir dermed Hayleys partner der. Det likte Scott dårlig, han synes de tilbringer så mye tid sammen. Josie fikk vite at Jesse har tenkt å forlate Summer Bay, og innså at hun heller ikke hadde så mye som holdt henne igjen der. Hun ville også dra, siden hun var bankerott etter å ha investert pengene sine i ferieanlegget og ikke kunne kjøpe leiligheten sin tilbake. Men Tasha betalte dipositumet på leiligheten for henne, og ga henne en sjekk. Hun organisete også en båttur med båten til Scott, siden Josie hadde minner fra en tidligere båttur (med Jesse?). Han skulle egentlig på romantisk båttur med Hayley, men hun ble dårlig av osten han skulle ha med, og ville bli hjeme istedet. Så Scott tok med seg Josie på båttur, og de pratet om problemene sine. Da de kom tilbake, oppsøkte Jesse Josie. Det endte med at de lå sammen, men fant ut etterpå at de bare ville være venner. Scott fant ut at han måtte gjøre noe for at ikke han og Hayley skulle drive fra hverandre, og fridde til henne.

Robbie viste donut-reklamen sin til de andre, men ble skuffet fordi de hadde dubbet stemmen hans.

Leah og Dan planla bryllupet, og spurte Alf om de kunne ha mottakelsen på Noah's. Alf sa ja. Men Irene ble fornærmet, og mente at baren ville tjene enda mere penger. Mora til Dan ringte og ville komme og hjelpe dem med bryllupet. Mora til Leah ringte også, og hun kommer også for å hjelpe dem med bryllupet.

Det sluttet med frieriet til Scott da.

(Det var godt at lillegutt bestemte seg for å sove under Home and away så mammaen hans fikk se på serien sin, haha)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...