Ådæven Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 HAR FLØTTA HIT Å BODD NOEN MÅNÆR NÅ. FIN PLASS Å GREIER MEN FAEN Å FOLK ER SURE HER A!!!!!!!!! SPØR OM TING,HILSÆR PÅ FOLK Å FÅR BARE RÆVA SNUDD OPPETTER TRYNE MITT.FORELDRA TE UNGA I BARNEHAGAN VI GÅR TE ER LIKE SURE Å JÆVLIE,FØTTE FAEN. ER DETTE SÅNN DET ER I KRISTIANSAND????FINNER MEG FAEN IKKE I DET HER! INVITERTE EN DRØSS MED UNGÆR I BURSTAN TE SØNN MIN, 19 STØKKER,8 KOM...Å DEM FORELDRA DRO FØR JEG FIKK SAGT HARE TE Å MED!
mayaya Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Ups, dagen for utbrudd? Håper morgendagen blir bedre da *trøst*
solemio Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er fryktelig hyggelig, altså. Og bor her. Men hvor i byen bor du?
Expat Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hei May Lise, har savnet deg... Det blir nok bedre skal du se... klem
Ådæven Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2007 GIMLEKOLLEN, FOKA HER ER SIKKELIG MUGGNE
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Uff, det var trist å høre, May Lise.. Kom til Oslo i stedet du, her er vi hyggelige:)
Expat Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 For mye lesere, May lise sin capslock har hengt seg opp, derfor store bokstaver...
Ådæven Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2007 SÅ ÅLREIT Å HØRE!!!HER HARE GÅTT I EI RÆPE SIA VI FLØTTA NER. MASSE Å GJØRE OG UNGANE HAR JO BYNT I BARNEHAGÆR OG SKOLE SÅ JEG HAR VÆRT HELT GÅEN I SKALLEN TE TIER.MINSTE UNGEN VI IKKE VÆRE I BARNEHAGAN SÅ VI DRIVER MED TILVENNING ENNÅ,ETTER 1 MND FAKTISK
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Hufda may lise ikke artig å høre da....ikke moro når bare halvparten dukker opp på burdag heller...makan til oppførsel.. barnebursdager drar man i uansett...
'utakknemlig bitch' Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 kom til bergen, vi er hyggelig her
Odine! Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 Gimlekollen, men det jo et av "snobbestedene" (var det i allefall) Du får bare trekke på skuldrene og si: Å Æ DET MEDDÆ DI PADDE?
Ådæven Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #12 Skrevet 15. juni 2007 DEM INNFØTTE HER ER SIKKELI KJÆRRINGÆR,BÆBLÆR KUN TE HVERANDRE Å HIMLÆR MED ØYA NÅR EN ANN ÅPNÆR KJEFTEN.TOK Å FERSKA EI HER EN DAG Å HO FIKK SÅ DET SUSA.JÆVLI AT VOKSNE FOLK ER SÅNN,SNART FLØTTÆR MORA MI NEROVER AU, MEN HO HAR ED SEG HAN SKIPPER DUDEN SÅ DA ER VI LIKE LANGT....
miss u Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er fra Kristiansand, og bor på Lund...måtte le litt av innlegget ditt:-) Vi er jo litt sånn merkelige her sør da, egentlig ganske irriterende. Vi er liksom litt sånn over beskjedne, snakker ikke med fremmede uten videre og sånn. Men det finnes unntak da:-) Håper det går bedre etter hvert.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 jeg er født og oppvokst i voiebyen,vær glad du ikke bor der. En av grunnene til at jeg flyttet fra kr.sand er pga nettopp folka. Så innsnevra syn og mer idiotiske folk har jeg ikke vært borti,flau over kr.sandere! Grøss og gru..
Chiabatta Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er fra Kr.sand og vil si at vi er litt sånn: Hit, men ikke lenger. Dvs at det kan tolkes sånn for andre. Vi er litt rare, men mange av oss er veldig snille når man blir kjent. MEN: Håper ikke du er like forbanna hele tida, for da er det kanskje ikke så rart at du har den oppfatningen av oss.... ;-)
miss u Skrevet 15. juni 2007 #16 Skrevet 15. juni 2007 Kjedelig at du er flau over det da...jeg er faktisk stolt av det, selv om jeg er enig, mange er så vanvittig treige og har et litt merkelig syn på ting ja, men hallo er det ikke slike folk overalt? Har bodd endel steder og syns egentlig man finner noe rart overalt. Jeg er hvertfall stolt sørlending:-)
~¤PierC&Prinsessa¤~ Skrevet 15. juni 2007 #17 Skrevet 15. juni 2007 Jøss, opphengt caps lock sååå lenge?.. Hvor er du opprinnelig fra da?..
Katja Skrevet 15. juni 2007 #18 Skrevet 15. juni 2007 Har bodd på Sørlandet i 7 år jeg. Og du har helt rett, sørlendinger er et lukka folkeslag. Men jeg syns de var høflige jeg da, men man kommer ikke inn på dem. Det er som ei sier: Hit, men ikke lenger. Heldigvis jobbet jeg, så jeg ble kjent med folk gjennom jobben. Men de som ble våre nære venner der nede, var innflyttere hele gjengen...
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #19 Skrevet 15. juni 2007 jeg har bodd en del steder jeg også og det er ingen plass enn kr.sand der jeg har hatt problemer med å bli kjent med folk. Jeg har alltid sagt : kr.sand er en fin "ferie-by" men det er alt.
2 Hærligheter! Skrevet 15. juni 2007 #20 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har flyttet til kristiansand for 3 år siden,bor på Lund.. Folk her er veeeldig vanskelige å komme innp¨å og bli kjent med..Er helt enig i det du sier.. Folk her er innesluttet og veldig lite hyggelig..
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 15. juni 2007 #21 Skrevet 15. juni 2007 Har møtt ei fra kr.sand jeg som er verdens hyggliste dame men hun møtte jeg i tr.heim :-P Ellers har jeg samme inntrykk som deg når vi bodde i kr.sand, såååeeee vi bor ikke der lengre nå
2 Hærligheter! Skrevet 15. juni 2007 #22 Skrevet 15. juni 2007 Kansje vi "koselige" jentene kan lage ett treff å møtes? :-) Hadde syntes det var kjempekoselig!!!
2 Hærligheter! Skrevet 15. juni 2007 #23 Skrevet 15. juni 2007 Kan jo dytte på den jeg... Men lykkes sjelden i å få til ett treff...Har prøvd siden poden min blei født..
ana baroma Skrevet 15. juni 2007 #24 Skrevet 15. juni 2007 Nå bor ikke jeg i Kristiansand, men ikke så langt ifra:) Og sørleninger (jeg er innflytter) er litt inneslutta og vanskelig å bli kjent med. Men de fleste er jo hyggelige også!! Tar bare litt tid før man kommer innpå dem. Så mitt råd er å finne en aktivitet, eller satse på å finne venner på jobb/skole i førstninga. Da kommer man jo gjerne inn i et miljø iallefall:)
jif baderom Skrevet 15. juni 2007 #25 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er gjerne med på et treff;) Bor for tiden i Mandal, men er ikke lange veien til Kristiansand...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå