Gå til innhold

Ny her inne....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle sjekke litt ut hva som er her inne.. Vært på BIM hele svangerskapet, og tenkte å tasse inn hit en tur for og se om det var noen kjente her. Ser ikke sånn ut foreløpig...

Men men. Ha en fin helg alle sammen ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit da! :)

God helg til dere også!

Skrevet

Takker =) Kommer nok ikke til å være så mye her inne..... Har så mye annet å bruke tiden på.. Alt er så nytt enda. Men kommer nok til å kikke innom her for og se om det er noen kjente, og selvfølgelig få noen tips innimellom ;)

Skrevet

Tjänare!

Du husker kanskje meg?

Gratulerer så masse med guttn! Alt bra med dere?

Klem

Skrevet

Hei og velkommen!

God helg til dere også! :)

Skrevet

Hei snuppa!!

Selvfølgelig husker jeg deg!!! Joda, her er alt bra! Bortsett fra at jeg er så sliten av tullet hans i matfatet om kvelden. Syns ikke jeg gjør annet enn å sitte med puppa fremme! Men det bedrer seg vel etterhvert???

Hvordan går det med deg og Emil da? Fest på lørdag ser jeg? Hehehe

Skrevet

Hehe.. Ja, er som regel sånn i børjan.. Går seg til:))

Jess.. 20-årsdag i mårra! 200 inviterte.. Så gleder meg vanvittig!=D

Alt går bare bra med oss ja.. Han har blitt så stor! 14 uker i natt jo :)

Begynt å le også.. Sååå arti!

Skrevet

Hehe.. Såpass ja.. Vi er invitert i 120 års lag vi=) (4x30 års lag) Så Halvor skal være hos svigers mens vi spiser, så reiser jeg hjem, og samboern fester ;)

Herregud! Har Emil blitt så stor allerede? Syns ikke det er lenge siden jeg med missunelse leste at du hadde blitt mamma! Hehehe...

Vet ikke om du fikk med deg fødselshistorien min på BIM? Den var ikke helt uten dramatikk kan man si :s

Skrevet

Nei.. Link? Huff.. jeg kan ikke lese fødselshistorier lengre jeg.. tuter som en liten unge jo... haha :P

Skrevet

Velkommen :) Det er bare å titte og skravle her vet du........ Ha en god helg du også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...