Gå til innhold

Dere som har dramatiske jentebabyer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har det :-) Hun skriker og bærer seg for det minste,legger seg ned og slår i gulvet og kan holde det gånde 1/2 time...

Jeg overser det meste, prøver å avlede henne osv. Men må si jeg er litt bekymre siden hun bare er 15 mnd..hva når hun er 4 liksom? he he

Jeg tror hun får jeksler siden hun har to buler nede på begge sider men jeg er ikke sikker, men dramatisk er har hun vært hele sitt liv.Men er så absolut kjempeblid og god jente også, mest det:-)

Dere andre som har jenter som er på samme måten, var de sånn fra de var babyer?

I stad tok jeg henne bort fra TV, sa "nei,du må ikke trykke på tv", og jenta lå og gråt på fulvet i 20 min etterpå....hmmm

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har ingenting med innlegget ditt nå, men lurer så veldig på hvordan det gikk med den hull i ørene-saken med jenta di??

Skrevet

Jeg har også en dramatisk jentebaby 22 mnd.... Blir litt stresset når jeg tenker på trassalder og pubertet.

Har også tenkt på hva som skjedde med hullene i ørene og tanten...?

Skrevet

Snuppa her har egentlig ikke vært så veldig dramatisk av seg, men hun kaster ting i gulvet når hun blir irritert, ev. legger seg ned og gråter. Holder ikke på så lenge da... Hun er 21 mnd.

Skrevet

høres ut som minste min, hun holdt på i en halv time her om dagen og skreik og bar seg og holdt på å dø....

fordi hun ikke fikk fler enn to bananer........

hun er et sjarmtroll utav en annen verden ellers....

veldig glad og blid--det syns at hun er lykkelig og nyter livet...

hilser på hvert eneste menneske hun passerer på gata, og nesten hvert eneste menneske som passerer må innom henne og slå av en prat først....

hun er 2 år, og er veldig selvstendig, og selvgående...

enormt mye energi, og et stort hjerte

de kaller henne lykketrollet i barnehagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...