trebarnsmamma? Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Så nå håååper jeg på at jeg er gravid selv om sjansene er minimale. Dette var det første tegnet jeg kjente sist jeg gikk gravid i hvert fall...
Cillia Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Så spennende! Jeg har også hatt sterke smerter i korsryggen 1 uke nå. I starten var det nok EL, men nå er 4-5 dager siden EL og smertene blir sterkere. Er redd det er menssmerter, men de pleier ikke komme så tidlig. Så jeg ble glad da jeg leste innlegget ditt. Krysser fingrene for oss begge:)
trebarnsmamma? Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har det på samme måten - spennende. Jeg er ikke riktig sikker på når eller OM jeg hadde EL da jeg ikke er ordentlig i gang igjen etter forrige fødsel, men jeg TROR jeg hadde EL for 6 dager siden :-)
Ceres Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hei, hei. Jeg hadde skrekkelige smerter i korsryggen forrige helg, og det var ca. 1 uke etter EL. Trodde disse smertene skyldtes en fjelltur jeg var på. Fikk ikke sove og lå bare å vridde meg av smerter. Liknet litt på isjias. Hadde dette i noen dager, men er bare en liten murring nå. Og så over på det beste (c: I dag testet jeg nemlig positivt på graviditetstesten. Så med andre ord, kan det absolutt være et tegn på graviditet. Håper smertene skyldes at spiren virkelig klorer seg fast. Masse lykke til Peekabooo.
Cillia Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 det høres ut som det jeg har. Mamma sa det til meg i dag: "Det høres ut som isjias". Håper jeg også har en liten spire som klorer seg fast:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå