Gå til innhold

*Galadriel* er høygravid!


Krøllefrøken

Anbefalte innlegg

Hvordan går det?? Har du fortsatt baby i magen? Spennende å se om du kommer på neste treff ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hm... kanskje det har skjedd noe :) ? Har jo vært borte i maaange dager ser d ut til.. Kanskje hun kommer med prinsessa si på treff :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Krysse fingrene for at det har kommet en liten baby da :) angående treffet på torsdag kan jeg ikke komme :( mora til samboeren har bursdag, og de bor langt inne i sverige så vi skal visst dra etter jobb på torsdag. veeeldig dumt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det var jo dumt da.. Men vi rekker vel ett treff til :)

Skal på ultralyd mandag jeg, det blir spennende. Får vel ikke sagt så mye ang når babyen vil komme, men blir spennende å se henne igjen :D

 

Hvordan går d m deg forresten ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi rekker vel et treff til håper jeg :) hadde värt koselig det!

 

Så spennende med ultralyd da, alltid göy å få en ekstra titt på mirakelet i magen :) begynner å närme seg 5-ukers grensa nå, må da väre spennende å se hvordan det blir den gangen her?

 

Joda, det går fint her. Höyt blodtrykk, så er på kontroll 2 ganger i uka. Men föler meg i fin form da :) Alt bra hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!! Jeg har faktisk født allerede!! Vannet gikk natt til mandag 18 juni, og hun var ute på formiddagen. Flott fødsel. Vi kom hjem i går, og det går foreløpig kjempebra. Stort sett spiser hun og sover lenge. En snill baby med andre ord! Dere har så mye fint å se frem til!! Skal nok komme meg på treffet på torsdag, Og selvfølgelig skal jeg ta med Embla. Gleder meg til å treffe dere igjen. Det var synd at MissKrølle ikke kunne komme denne gangen, men da får vi jo bare avtale et treff til! Klem fra meg og Embla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis! Så koselig! Skriver du fødselshistorie eller? Er så nysgjerrig! Gleder meg til å treffe dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!!! så koselig å höre at alt er bra med dere :) nå vil jeg iallfall komme på treff og se på den lille babyen! Og Embla er et kjempefint navn :) er det muligheter for at alle kan treffes på onsdag i stedet kanskje??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Galadriel :

Gratulerer så masse :) Åh, så koselig ! Kjempe moro om du kommer på treff m babyen!!

 

Miss Krølle :

Men ja, dumt du ikke kan komme.. Jeg kan ihvertfall komme på onsdag.. Andre ? formen er veldig bra forresten. Skriver en liten oppdatering etter ul i morgen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alle er innom her og titter, kanskje vi kan treffes onsdag i stedet! Jeg VIL se baby :)

 

Lykke til på UL da _malla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!! Jeg skal nok komme meg på treff ja! Kan godt møtes på onsdag for min del :) Det er helt fantastisk å være mamma. Særlig når Embla er så snill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse med jenta :) Jeg kan dessverre ikke komme på onsdag.. Men, det blir vel flere treff snart..?! ;)

 

Så godt det må være at alt har gått så bra, og at lille Embla er så snill :) Nå har jeg ca 5 uker igjen, og begynner å bli rimelig klar for å få det overstått og møte lillejenta vår :) Lykke til videre med den nyfødte, håper jeg ser henne ved et senere treff da :)

 

Klem Hanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer ? Tar vi onsdag eller torsdag ?? ;)

 

Har vært på UL i dag, og alt sto bra til med jenta. Lå litt over gjennomsnittet, og vekt var ca 2100gr. er 32+0.

Hun lå med hodet ned ihvertfall, så får håpe hun fortsetter med det.

Ellers sa de ikke stort, annet enn at jeg skulle ringe dersom jeg merket noe som helst, og heller ta en bomtur enn og ikke komme.

 

Visste jo de ikke ville si noe om fødselen, kan like gjerne gå tiden ut som å føde for tidlig. Så håper hun holder seg inni der til begynnelsen av august ihvertfall:)

 

Men jeg gruer meg til varmen.. Heldig de som akkurat er ferdige eller har termin snart :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta det på torsdag, så blir det ingen forandringer i tilfelle ikke alle er innom her og titter! Skal pröve å overtale samboeren min til å dra på fredag i stedet!

 

Godt å höre at alt er bra med lillejenta da :) blir spennende å se når hun bestemmer seg for å komme. Er en tanke misunnelig på de som akkurat har födt ja, eller som har termin i disse dager. Tror det blir en lang og varm sommer for oss andre. Men vi overlever nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige gratulasjoner! Da blir det vel treff på torsdag dom planlagt fra før. Kan jo avtale et treff til snart. Jeg skal ihvertfall ingen steder med det første :) Koser meg med jenta vår. Tiden går ganske fort, så det gjelder å ta vare på tiden. Gleder meg til å treffe dere igjen, og selvfølgelig skal det bli stas å vise henne frem. Vi ses!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.. Først og framst gratulerer så mye!!!!

Har tenkt å ta en tur på treff jeg også..

Så da sees vi i morra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...