Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 nå ser det ut som jeg blir forlatt igjen, venter nummer 2 er tidlig i svangerskapet og typen slo opp idag, jeg er så lei meg, er redd for hva slags liv jeg får som alenemor til 2 og med to forskjellige barnefedre.. synes så lite om meg selv akkurat nå og er så lei meg..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hei. Det var trist å høre, men jeg er sikker på at du greier dette bra. At man har barn med 2 forskjellige fedre er du ikke alene om, og folk ser ikke ned på deg av den grunn. Hver stolt av deg selv, du har et flott barn og en til som kommer. Det er noe og være stolt av uavhenging av at de har 2 forskjellige fedre. Men hjelper de deg med omsorgen? Ingen mulighet for å bli sammen igjen. Jeg ble forlatt midt i svangerskapet, og jeg har aldri vært så ulykkelig i mitt liv, var så langt nede. Helt jævlig. Så ble jenta vår født, han var med på fødselen og siden da bare fant vi sammen igjen. Og vi har det veldig bra sammen, selv om det var en kjempe tøff tid. Og om du enten finner tilbake til han eller ikke, så er det viktig å tenke at du har 2 flotte barn. Og med tid å stunder så får du det bra igjen. Trudde selv at jeg aldri ville bli lykklig igjen. Håper du får støtte rundt deg. Klem.
Ane** Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Hei Det kommer nok til å gå helt fint! Jeg har to barn med to fedre, og har vært alene igjennom mesteparten av det siste svangerskapet.. Fødte sist uke, så vet jo ikke heeeeelt hvordan det er i det lange løp! Men du skal IKKE synes lite om deg selv! Dette klarer du så fint!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 bare griner og griner her.. aldri vært så lei meg.. kom helt uventet og jeg gledet meg mye til dette barnet. har så lyst å ta en valium for det gjør så vondt inni meg
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Uff, føler sånn me deg!! Jeg har også to barn med to ulike fedre..De er 1,5 og 4,5 år. Innbiller meg at andre som ikke kjenner meg, ser litt ned på meg pga det, men det driter jeg i! De som kjenner meg, gjør jo ikke det, og det er det som teller! Men skal jeg ha flere barn, så bli resultatet 3 barn, med 3 ulike fedre..For ikke sjans i h*** at jeg blir sammen med noen av de igjen! Og den tanken er enda verre, hehe....Men men..Får ta det som det kommer:) Men jeg vil bare si at jeg er lykkelig nå, selv om jeg nesten ble innlagt på psykiatrisk for 6 mnd siden. stå på!!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 jeg klarer ikke dette.. vi hadde de planene og alt.. skjønner ingenting.. har det såå vondt.. så utrolig vondt
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 fikk idag den gode nyheten om at alt var bra med fosteret så skjer dette.. jaja glemte å trykke på anonym knappen, spiller vel ingen rolle..
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har også barn med to forskjellige fedre, sistemann var jeg alene med fra dag 1 da jeg ble gravid med en eks.... Som gjorde alt han kunne for at jeg skulle ta abort..., men det gjorde jeg ikke, er nå en stolt 2 barns mor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå