phantomet Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 å være mottaker av en varm, nydelig og personlig invitasjon til årets store begivenhet...Nemlig Dritgrei bryllupet!!! Visst anser jeg meg selv som en person som lar meg rive med følelsesmessig, både i glede og sorg...men å sippe ved mottakelsen av bryllupsinvitasjon har garantert aldri skjedd før. Riktignok var invitasjonen den flotteste og mest for seg gjorte, med en personlig vri, enn noen jeg tidligere har sett....men likevel...*smiler rørt* Det føltes som et fantastisk privilegium å være blant de heldige som får dele den store dagen med et hjertevarmt og flott brudepar...og ved å lese invitasjonen og oppleve kjærligheten mellom disse to herlige menneskene aner det meg at det blir en minneverdig dag med mange følelser, tårer og latter vi skal oppleve sammen i august. Phantom-mannen og jeg gleder oss vanvittig, og barnevakter er allerde ordnet. *smiler*
dritgrei hei hei! Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Tusen takk phantomet! Det er en lykke å få lov til å innvitere en hel haug av flotte folk også... Vi gleder oss til dere kommer! :-)
Gummelillan Skrevet 24. juni 2007 #3 Skrevet 24. juni 2007 Jeg stemmer i at Dritgreis invitasjon tok "kaka" når det gjelder å sette tåreflommen i gang.... Den varmeste, vakreste invitasjonen jeg noen gang har sett!!!!! Jeg skal kose meg her hjemme med Måka mens Phantomet svinger seg i valsen hos Dritgrei, men du hvor jeg gleder meg til de kommer hjem og jeg får se sikkert mange hundre fantastiske bilder av det flotte brudeparet som Phantommannen sikkert har greid å ta...;-))))))))
Karomamma Skrevet 25. juni 2007 #4 Skrevet 25. juni 2007 Å, så herlig å høre!!! Tenker det blir en kjempedag med alle de fine menneskene, både brudeparet og gjestene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå