Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Bare vent deg... dette skal du få igjen:-) Jeg likte IKKE inlegget ditt i det hele tatt... så det så:-)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Vet det kan være hardt bli konfrontert med fakta, men enkelte ganger er det en smule realitetsorientering som må til. Bare hyggelig å kunne hjelpe deg,lille venn, og gjør det gjerne flere ganger!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 En ting skal du klart for deg tjukka, og det er at den "faktaopplysninga" du fremhever er litt på kanten av hva som er akseptabelt her inne:-) Du kan gjerne sitte der med dårlig samvittighet å trøstespise bamsemums å pille buser fra den forkalka kjøteren din samt nappe navlelo og brysthår!!! Men du skal vite at dette skal du få igjen for.... pokker:-)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, sannheten suger, ikke sant? Bare pass deg, jeg merket meg nok påstanden om navlelo og brysthår, og du kjenner meg såpass at du vet at hevnen blir grusom!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Var noe sånt jeg fryktet ja... skal nok pønske ut noe faenskap som svar på tlitale fra deg:-) Nå skal jeg jekke noen øl og få ungene til å lage mat og rydde hus for meg.. så bare sitt der du.. late kjærring:-)
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, skjønner at du ser på jekking av øl som en fulldagsjobb, men for meg forteller det mer om hvem som er den late kjerringa av oss to! Må ordne guttungen til kvelds nå, så skal ta nytt nakkegrep på deg senere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå