Gå til innhold

Tårnfrid.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare vent deg... dette skal du få igjen:-) Jeg likte IKKE inlegget ditt i det hele tatt... så det så:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det kan være hardt bli konfrontert med fakta, men enkelte ganger er det en smule realitetsorientering som må til. Bare hyggelig å kunne hjelpe deg,lille venn, og gjør det gjerne flere ganger! :)

Skrevet

En ting skal du klart for deg tjukka, og det er at den "faktaopplysninga" du fremhever er litt på kanten av hva som er akseptabelt her inne:-)

Du kan gjerne sitte der med dårlig samvittighet å trøstespise bamsemums å pille buser fra den forkalka kjøteren din samt nappe navlelo og brysthår!!! Men du skal vite at dette skal du få igjen for.... pokker:-)

Skrevet

Hehe, sannheten suger, ikke sant? :D Bare pass deg, jeg merket meg nok påstanden om navlelo og brysthår, og du kjenner meg såpass at du vet at hevnen blir grusom! :)

Skrevet

Var noe sånt jeg fryktet ja... skal nok pønske ut noe faenskap som svar på tlitale fra deg:-)

Nå skal jeg jekke noen øl og få ungene til å lage mat og rydde hus for meg.. så bare sitt der du.. late kjærring:-)

Skrevet

Hehe, skjønner at du ser på jekking av øl som en fulldagsjobb, men for meg forteller det mer om hvem som er den late kjerringa av oss to! :) Må ordne guttungen til kvelds nå, så skal ta nytt nakkegrep på deg senere! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...