Gå til innhold

Er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg går føles det som om jeg må tisse, selvom jeg egentlig ikke må det! føles som det blir for stort press på blæra egentlig! Kan ikke huske at jeg var sånn forige gang..Er 4 uker til termin, så detre kanskje normalt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn jeg og.. ca 3 uker igjen... Har hatt det sånn en stund...

Men jeg klarer som regel å presse ut noen dråper med urin.. klarer ikke slappe av før jeg har vært på do som regel.. føles ut som om det skal komme 1 liter minst, men er heldig hvis det kommer litt.. hehe...

Gleder meg til å slippe doflyinga.. :-)

Skrevet

Jeg har hatt kynnere som er sånn... Men de forsvinner jo etterhvert. Og så har jeg det sånn når gutten bestemmer seg for å stå på blæra mi;) thihi... Men han ligger med hodet ned for tida,så jeg kjenner fint lite til det nå:)

Skrevet

Kan komme av urinveisinfeksjon også...

Skrevet

Skulle til å sidet samme, jeg har hatt det sånn et par uker og viste seg å være urinveisinfeksjon. Har ikke hatt spes mye smerter når jeg er på do, men mest hyppige dobesøk og innmari lite som kommer ut. I tillegg har det gjort sinnsykt vondt når knerten har sparket på blæra:)

Skrevet

HI her..

DEt er oK når jeg sitter liksom, men så fort jeg reiser meg opp kjennes det ut som jeg har DEN bowlingkula liggende helt nederst. Føler meg skikkelig tung der nede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...