*Villekulla* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Vår står fortsatt demontert i kjellerstua. Jeg er i uke 29 nå og lurer på når det er på tide å sette den opp på soverommet. Hva mener dere?
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Samboer monterte sammen, og jeg redde opp vugga denne uka her. Jeg er i uke 37. Så nå står den klar på soverommet. :-) Tror vi gjorde det omtrent samtidig med jenta vår for 2.5 år siden...
Lillegullet130707 Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Hehe, ja si det, det må vel være opp til hver enkelt når det er tid for å montere barneutstyr... Jeg for min del er i uke 35 og har nettopp vært og satt opp liste på Babyshop. Hadde det ikke vært for at jeg ble innlagt på Ullevål med premature rier i uke 32, hadde vi ikke hentet tingene før 1. juli (da er jeg i uke 37). Men nå skal vi hente tingene i morgen. Når vi begynner å montere sammen stellebord, kommode og lekegrind, det vet jeg ikke.... Men da har vi i alle fall tingene i hus. Barnevognen kommer ikke til Fru Lyng før i slutten av mnd, så der har vi ikke noe valg, den må vi bare vente på. Mannen min skal male sengen hvit, og det har han såvidt begynt med.... Noen ønsker å være tidlig ute andre kjøper ting etter at babyen har kommet.... Man må gjøre det man føler for! Ønsker du å sette opp sengen, så gjør du det. Ingenting er riktig eller galt vettu!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Vi har akkurat ordnet og redd opp sengen, jeg er litt over 37 uker på vei.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 senga til babyen har vært oppe i over 8 1/2 år den :-) blitt brukt til mange barn hjemme hos meg :-) men har pusset og malt den om igjen... klør i fingrene etter å re den :-) men får vel vente litt til :-) 32 daga igjen,men blir vel litt mindre tror i :-)
Yrha Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Monterte senga i uke 33. Måtte ha en plass å legge alt babyutstyret oppi mens vi legger golv i resten av soverommene
PintSizedDictator Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Har ikke kjøp seng en gang eg hehe... e i uke 39:p Kanskje på tide... Jaja...kommer hun så kommr hun...da får hun ligge i bagen til vognen fremt til sengen e i hus;)
junisnuppa/fødeklar Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hentet vogga forto dager siden.... vasket den og redde opp samme dag. Har 11 dager igjen..... Ikke stressa egentlig. tenkte det samme som Goodyear at kommer hun så kommer hun..... ) Alt går jo helt fint uansett. Man er ikke dårlige foreldre om ikke alt er klappet og klart.
oktoberjentene;) Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Vel, kan vel kanskje si at jeg var LITT tidlig ute... hehe........ Den har stått oppredd og klar siden uke 17 ;o) har tatt av sengetøyet nå da for å vaske det... hihi......
Brenda med 2 ute Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Er i uke 32 nå og skal ordne opp for bebien før vi reiser på ferie 1 juli. Så det står klart i tillfelle det skjer noe når vi er borte. Vi ska ikke så langt da, men skal ikke være hjemme på 1 måned nesten. Så de 1 e dagene vi har fri skal vi gå på byen og kjøpe in det som mangler=) Skal bli gøy!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #11 Skrevet 15. juni 2007 Sist så ordna vi senga mens jeg var på føden, alt var klart da vi kom hjem;)
jentebabymom Skrevet 15. juni 2007 #12 Skrevet 15. juni 2007 jeg har vert ferdig med babyrommet og alt utstyret i noen mnd nå.klærne ligger vasket,strøket i skuffen.bleier ,kremer ol ligger klart. senga er for lengst satt opp, får lufta dynen og himmlingen lenge da ivertfall.
moota m storebror&lillebror Skrevet 15. juni 2007 #13 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er 35 uker og den vugga står oppe på gjesterommet demontert. Med nr.1 henta vi den hjem fredag nesten 2 uker før termin pga da slapp jeg å tenke på det vertfall, søndag gikk vannet =) Nå er jeg ikke så nøye. Faren får tenke på det og ver så god montere den.
*keiko med jente og gutt* Skrevet 15. juni 2007 #14 Skrevet 15. juni 2007 Jeg husker med første hadde jeg den klar fra uke 30 eller noe, da var alt klappet og klart tidlig. Nå med nr to har jeg 22 dager igjen og sengen er ikke i hus en gang. Skal få en baby kurv av min kusine så den kommer når den kommer!!! hehehe tar det nok litt mer med ro nå ja Det er jo bare koselig og sette den opp og gjør den klar ol, men husker jeg ble gående veeelig lenge og vente når alt var så klart som det var....Så hadde jeg vært deg hadde jeg nok ventet litt til..Det tar ikke lange tidne og montere en slik seng så skulle den lille komme før klare vel mannen din og få den sammen før du og babyn kommer hjem fra sykehuset!
fox`y Skrevet 15. juni 2007 #15 Skrevet 15. juni 2007 har ikke kjøpt seng ennå... men jeg monterer ikke senga før etter fødsel..sambo skal gjøre d før vi kommer hjem og re den opp.gjorde d me 1 mann oxo...
Bolla Pinnsvin Skrevet 15. juni 2007 #16 Skrevet 15. juni 2007 Vi satt opp senga for noen uker siden.Tror jeg var i uke 30.. Like greit å få opp de store tingene,og jeg bruker den til å legge alt babyutstyret i etterhvert som jeg finner det frem og shopper litt.
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 15. juni 2007 #17 Skrevet 15. juni 2007 i klare ikkje stå imot tror i...det klør skikkelig i fingrene mine...sitt å tenke på det hele tia...sukk...vil jeg vil.. sambo tror nok i e sprø vis han kommer hjem å i har redd opp senga...hehe...e jo bare å skifte når babyen kommer da...blir vel bare ca 2-3 uka igjen regne i med så lenge det mest trolig blir ks..
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 15. juni 2007 #18 Skrevet 15. juni 2007 Vuggen står hos moren min (bor ikke så langt unna), hun rer den opp og tar den med opp til oss før vi kommer hjem fra sykehuset;) Sprinkelseng kjøper vi litt senere... Har termin om få minutter;)
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 15. juni 2007 #19 Skrevet 15. juni 2007 heldig du er da :-) :-) håpe det skjer nokka snart da :-) :-)
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 15. juni 2007 #20 Skrevet 15. juni 2007 Ja satser på det, men blir nok overtid på meg...var på føden tidligere i dag pga lite liv, men ble målt med CTG og 2 UL`er, så alt var bare bra;) Har ikke åpning og hodet er ikke 100% festet...og slimproppen har jeg ikke sett noe til:( ÅÅÅÅÅÅh. er så lei!!!
Cipra har 2 jenter Skrevet 15. juni 2007 #21 Skrevet 15. juni 2007 Har akkurat funnet den fram, er i 37. uke. I dag har jeg vasket den og smurt den med møbelfornyer, så setter vi den nok inn på soverommet og begynner sånn smått å gjøre den klar i løpet av helga, sette i madrassen, sengehimmelen osv. Tror ikke vi legger på sengeklær enda da.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #22 Skrevet 15. juni 2007 Allt er klart hos meg, tilogmed sengetøyet er på. Er i uke 36
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 15. juni 2007 #23 Skrevet 15. juni 2007 Jeg er i uke 35 å senga står demontert enda. Skal vente ei god stund til før jeg setter den opp å....for er ikke så innmari god plass på soverommet vårt! Skulle babyen komme tidligere enn planlagt så ordner samboeren min den mens jeg er på sykehuset=) Å det er jo rimelig fort gjort å ha på laken å sengesett på den lille senga å....så jeg orker ikke stresse med det=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå