Gå til innhold

Skyt meg#2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var jeg som skrev det forrige innlegget og jeg må bare si at nivået her inne synker stadig... Jeg liker ikke skrivefeil, men det betyr da for faen ikke at jeg selv er perfekt. Poenget med innlegget mitt var at folk her inne er så utrolig opptatt av å være bedre enn alle andre og mange går jo helt bananas om folk har andre meninger enn dem selv. Mange av svarene jeg fikk på det første innlegget understreker jo bare det jeg mente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå begynner du å virke litt sykelig her. La det ligge.

Skrevet

Ja dette virker ikke helt friskt!!!!!!!! :-)

Skrevet

Kan du ikke samle svarene dine i ett innlegg anonym..? Virker ikke helt friskt å late som flere er enige..

Skrevet

Jeg skrev det første innlegget, men ikke det andre. Dette kalles paranoia. Kanskje du burde nevne at du nå lider av dette også til legen din på institusjonen når de endelig finner deg igjen.

Skrevet

he he he jeg skrev det andre tenkte akkurat det samme som deg som svarte med det første innlegget paranoia!!!!!!! :-)

Skrevet

Så morsomt! Jeg tror det er den samme personen som har skrevet mange av disse sure og psyko meldingene i det siste. Snart kommer hun til å messe opp med anonymknappen, og vi får vite hvem det er slik at vi kan melde fra til moderator om denne personen.

Skrevet

Sånn er det å ha flere personligheter... Litt morsomt å se på tidspunktene du har skrevet svar på i trådene rundt om her... Stille lenge, så plutselig to-tre med få minutters mellomrom. Går liksom igjen det, hehe...

Skrevet

Denne personen som har startet dette innlegget her.

1: Føler du deg bedre en andre?

2_ Og grunnen til det er?

3: Burde du ikke være perfekt og skrive perfekt før du dømmer andre?

4: Føler du deg mye sint og frustrert?

5: Og har du en mening om absolutt alt?

6: Og mener du at du aldri tar feil?

Skrevet

Beklager, men du kan spinne dette alt du vil. Jeg tror likevel de fleste forstår at det er du HI som er psyko her. Jeg tror de var du som skrev det sure innlegget til hun som fortalte at venninna hennes ble mishandlet også. I såfall er du galere enn noen av oss aner. Jeg er glad jeg ikke er deg. Du har det tydeligvis ikke noe greit med deg selv. Jeg håper bare du ikke har eller får barn, i hvertfall. (Grøsser ved tanken.)

Skrevet

Sier meg enig med det, for et forbilde.. herregud .... ja ja vi vet du tror det er hun over som har skrevet dette også paranoia!!!!!!!

Skrevet

1: Føler meg bedre enn NOEN andre.

2: Lar meg ikke provosere av tull.

3: Jeg har ikke dømt noen, og det finnes faktisk ingen perfekte mennesker, selv ikke du.

4: Blir litt frustrert ja når jeg ser hvor mye drit folk som deg greier å skrive her inne.

5: Eh, ja har en mening om det meste men noe holder jeg for meg selv (kanskje du og bør det)

6. Jeg tar ofte feil og innrømmer det gjerne.

Skrevet

Legg merke til hvordan hun også tror at det er 1 anonym som skriver flere svar 'til seg selv' i mange av trådene her. Hun er virkelig ikke god i hodet! Fullstendig paranoid! Kanskje vi burde la henne være i fred siden hun tydeligvis har en eller annen klinisk personlighetsforstyrrelse. La oss slutte å svare henne,- ok? Det er litt dårlig gjort mot noen som ikke er helt friske. Det mener jeg helt alvorlig.

Skrevet

Hehe, er mange tråder som ikke bør svares på her da..

Skrevet

Ler så jeg griner av innleggene dine , mannen min lurer på hva som skjer på denne dataen her borte :-) men da har vi en avtale kommer til og savne deg!! ler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...