Gå til innhold

Når begynner puppene å vokse for fullt ??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg merka ikke forskjell på mine før etter fødsel og etter at melka var komt,.:)

Skrevet

Mine vokste siste 2 ukene.. Og litt etter.

Skrevet

Mine vokste fra 75 C til 75 D i løpet av de første 3 mnd.

Siden har de holdt seg der, men hvis de vokser mer nå er jeg redd de sprekker....

Skrevet

mine begynnte å vokse fra uke 6 ca og sluttet ikke før melka kom...helt forferdelig, gikk fra 80 b til 85 g...syntes det var et slit med de store puppene..

Skrevet

Jeg har gått opp fra 70A til 80C i løpet av 5 uker.. Er i uke 39+1 nå...

Skrevet

hmmmm fra 80b til 85 G, ehhhh høres tvilsomt ut... hadde ho ikke G da ho som ingen ville forstørre brøstan på mere.... dem som holdt på å revne, haha må være lite morsomt dersom puppen bare revner...

Skrevet

mine vokst fra 75 c til 80 d første gang...nå har dei vokst seg til 90 g:-(....tunge å et slit!!håper dette forsvinner etter hvert.

Skrevet

g? Trodde ikke den størrelsen fantes. :). jeg har veldig små da. Mine har vokst fra 75 b - 75 c til nå (er 23 uker) føler jeg har de mega puppene. ;) Men nå kjenner jeg at de begynner å vokse igjen. Eneste stedet jeg har strekkmerker er på puppene - men jeg koser meg jeg. Ikke vant til sååå "store" :)

Skrevet

Mine vokste ikke i noen av svangerskapene. HELDIGVIS! Men nå har jeg DD fra før, så det hadde tatt seg ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...