Gå til innhold

Må til UL for leiesjekk....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos JM nå på tirsdag og han hadde ikke lagt seg til på noe vis.

Kjentes ut som han lå på skrå med hode ned da, eller nesten sidelengs..

Hun sente henvisning til SUS for å komme på UL da.

 

I dag ringte JM fra sykehuset med time til UL.

Bare sånn i tilfelle brevet skulle bli forsinket.

Skal komme Tirsdag kl 14.30

 

Sente melding til min JM og hun ringte rett opp igjen.

Hun sa at jeg måtte spørre etter størrelse og ha med en urinprøve og om di hadde tid til å ta BT.

 

Også var det lurt å ha med bagen da..

For hvis han ligger sånn at di vil prøve å snu på han, så ble jeg lagt inn på føden en time i tilfelle det setter igang.

 

Så måtte jeg prøve å tenke gjennom om jeg vil settes igang eller tanker om keisersnitt.

Alt etter leie..og størrelse..

 

Ble ganske skjelven her nå da....

 

Hun som ringte sa og at uansett når det er usikkert så måtte jeg ringe med en gang hvis jeg kjente noe tegn til at det er i gang og hvis vannet går, så måtte jeg legge meg ned å vente på sykebil...

 

Ble intenst dette her syns jeg...

Men må bare roe tankene litt nå tror jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er da andregangs fødene... og har termin 22.06

 

Men første så fødte jeg i dag, etterhvor langt jeg er i teminen.. er 1 uke igjen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...