fantejenten:oP Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 http://www.lilletordivel.no/default.asp?menu=83&page=1
Anna Nym :o) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Så kul ut den, men fant ingen mål. Har du den selv fantejenten? Lurer oså på om noen har flere tips?
Florry- m 1 stor og 1 liten Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Veit ikke hvorfor du vil kjøpe på nett, men... jeg har flere fine til min eldste som er kjøpt i veskebutikk og pytt og panne. De har det vel på endel leikebutikker også
winneboo Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Kjøpte en kjempefin en på H&M jeg da. Vet ikke om noen på nettet desverre.
Anna Nym :o) Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2007 Den på H6M med svampe-bob var for liten. Her jeg bor har jeg kikket i alle butikker. Ikke så stort utvalg. Veskebutikken hadde to til 600,- og ikke var de fine heller. Lekebutikkene hadde ingenting. Nille hadde en spidermann-trillebag. Men syns koffert er mer oversiktelig. Særlig når de skal på besteforeldrebesøk. Så nå leter jeg på nettet. Er kanskje kresen...... Blir nok den som jeg fkk link til før i dag. Den var kul! (om ikke jeg får andre forslag da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå