Lisa & lille Noah<3 Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 I fjor hadde jeg en bitte liten baby som nesten bare sov. Trillet masse turer i frognerparken,traff andre venner med barn,var i tyskland og københavn.. Savner den tiden litt,hvor Noah var en bitte liten sovegris som koste seg i vogna si. Da kunne jeg faktisk sitte og kose med han i armene mine,mens nå må jeg løøøøpe rundt etter lille turbo Noah:P Rart hvor fort tide flyr,og hvor annereldes det blir:)
*Lissi* Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Da var mini 4 mnd. så vi koste oss kjempe masse. Trillet lange turer i finværet. Sambo tok ut permisjonen sin, så vi hadde fri nesten hele sommeren ilag. Savner den tiden litt.. Nå er mini blitt rene turboen, og vi må løpe etter han hele dagen:-)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Da tørka jeg gulp! Jenta mi hadde refluks, så det var gulping og skrik dagen lang, stakkar. Vil vel ikke si jeg ønsker meg tilbake til den tiden akkurat... Vi var bare hjemme og på hytta.
så var vi 4 Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 For ett år siden på denne tiden var jeg i skikkelig ammetåke og huska ikke navnet mitt omtrent. Savner det ikke noe særlig
BettyBoob Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 hadde liten baby jeg og (født i mars 06) og tilbrakte en god del av sommeren frysende i sør australia...brr... hjemme i norge ble det mye å være inne for pjokken fikk så fryktelig mye varmeutslett og det var kjæligere inne ble et par turer på stranda, men jeg ble bare kjempestressa av solen, vepser osv...hehe, litt lettere i år, men stressende på en annen måte med en som kan løpe rundt ja!
Armani:-) Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Var i Italia med mann og 2 barn, som da var 4.5 og 7.5 år:-) Besøkte familie og venner. Så ferien blir i Italia i sommer også:-)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Jobbet, jobbet og jobbet... i år har jeg permisjon... =))
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 15. juni 2007 #8 Skrevet 15. juni 2007 Da hadde jeg kulemage, bekkenløsning, heteslag og en vilter gutt på 1,5år å løpe etter... No more!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Hadde pytteknøtt jeg også var 2 uker i spania og på ymse hytteturer + litt hjemme å koset oss..Var utrolig deilig men jeg var fortsatt ganske sliten etter fødselen så blir nok bedre denne sommeren.. I morgen drar vi til syd frankrike og det skal bli utrolig spennende å se hvordan turbotrollet klarer seg på flyet hehe..
Harald Ripultfør Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Da var jeg Var vel i 6-8 mnd på sommeren, men syns ikke det var så forferdelig tungt. Hadde en kjempefin sommer. Var i Kreta og i Spania med min kjære! Også på hytta! Ser veldig frem til denne sommeren også! Men har ikke råd til noe sydentur da! Men vi skal kose oss masse på hytta!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå