Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Våkent selvfølgelig mye tidligere enn normalt den dagen. Klokka var bare 6.30, men uansett var jeg glad jeg i det hele og det store hadde greid å sove før denne store dagen. Jeg tuslet ned til svigermor som hadde laget en deilig frokost til meg og min kjære. Spenningen var å ta og føle på.... Kvelden før hadde vi fortalt at de skulle bli besteforeldre og mamma og svigermor var hysterisk glade. Vi spiste frokost, vel 2 tygger var det jeg greide å spise. Jeg husker jeg kikket ut og var glad det var oppholdsvær. Det hadde regnet de siste 4 dager og det så ennå ikke lyst ut. Men litt regn i sløret var bra hadde bestemor sagt. Mamma kom og hjalp meg med kjolen min og tantebarna mine på 6 og 7 år var utrolig pene i sine. Mannen min hadde selv, etter tradisjonen, fått valgt ut buketten og jeg håpet den ville passe smaken min... Men da vi så hverandre for 1. gang, begge i vår brudestas, var ikke bukett eller kjole viktig mere...sommerfuglene fløy nesten opp til halsen... Husker han stammet noe som : hvor fin du er... Sola kom frem og min angst ble borte .. vi hadde leid en buss til kirka og da butterflies kisses ble spilt greide nok ikke mange å holde tårene inne: There's two things I know for sure: She was sent here from heaven and she's daddy's little girl. As I drop to my knees by her bed at night She talks to Jesus and I close my eyes and I thank god for all the joy in my life Oh, but most of all For butterfly kisses after bedtime prayer; sticking little white flowers all up in her hair; "Walk beside the pony, Daddy, it's my first ride." "I know the cake looks funny, Daddy, but I sure tried." In all that I've done wrong I know I must have done something right to deserve a hug every morning and butterfly kisses at night. Sweet 16 today She's looking like her mama a little more everyday One part woman, the other part girl. To perfume and make-up from ribbons and curls Trying her wings out in a great big world. But I remember Butterfly kisses after bedtime prayer; sticking little white flowers all up in her hair. "You know how much I love you, Daddy, But if you don't mind I'm only gonna kiss you on the cheek this time." With all that I've done wrong I must have done something right to deserve her love every morning and butterfly kisses at night. All the precious time Like the wind, the years go by. Precious butterfly. Spread your wings and fly. She'll change her name today. She'll make a promise and I'll give her away. Standing in the bride-room just staring at her. She asked me what I'm thinking and I said "I'm not sure-I just feel like I'm losing my baby girl." She leaned over...gave me butterfly kisses with her mama there, Sticking little white flowers all up in her hair "Walk my down the aisle, Daddy-it's just about time." "Does my wedding gown look pretty, Daddy? Daddy, don't cry!" Oh, with all that I've done wrong I must have done something right. To deserve your love every morning and butterfly kisses-I couldn't ask God for more, man this is what love is. I know I gotta let her go, but I'll always remember every hug in the morning and butterfly kisses. Pappa var utrolig stolt av minstejenta si... Vi sa ja til hverandre og sangen from this moment ble spilt... Etter det ble det middag og fest... Vi fikk laget en egen cd av alle sangene som ble spilt i løpet av dagen og i dag nesten 5 år etter får jeg fremdeles tårer i øynene når jeg hører dem. Selv om brullupet var dyrt og slike ting ville jeg ikke ha byttet dagen for noe i verden. Kanskje flere som har 5 års bryllupsdag snart???
Fisk med CV Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hørtes ut som en herlig dag! * "From this moment" er bare så nydelig...
Dibber Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 20 juli har vi 5 års bryllupsdag. Lillesøsteren til mannen min sang from this moment i kirka. Nyyyydelig!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Oj jeg er også 3 barna mamma...fått barna etter bryllupet eller??
mayaya Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Vi hadde også From this moment. Tremenningen min sang den i kirka. Herlig!
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Vel leadern det tror jeg jammen at det blir....thihi... Hvis jeg sier dato og det stemmer blir jeg invitert da? hoho
Dibber Skrevet 16. juni 2007 #8 Skrevet 16. juni 2007 Sjaman: Vi "juksa litt" og fikk den første 4 mnd før bryllupet:) Har altså bare en "lausunge", de to andre er født på redelig vis:P Heldigvis samme mann som er pappan:)
Gjest Skrevet 16. juni 2007 #9 Skrevet 16. juni 2007 hørtes ut som en fantastisk dag )) håper dere får en fin 5 års dag også ) stor klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå