Gå til innhold

da gråter vi en skvett

Anbefalte innlegg

Skrevet

fy flate for en dritt dag. i dag har jeg hormondagen igjen, nøtter ikke snakke til meg før jeg snur meg å sier noe spydig til bake, da er det best å grine og sove å være hjemme på bim.

begynnte med at jeg våkna p sikkelig feil fot,rullenes ned fra senga.har i hele dag dasset meg fram på toalettet og tisset og tisset og tisset errrrrrrr såååååå leiiiiiii!!! så ville jeg har lunch, ikke vanlig brødskive , men goooooooo lunch.så kjæsten pakker med seg feita i bilen å kjøre til kjøpesenteret der de hra håndfull matplasser vi kan spise på.men nei da da har jeg blitt så sint at i de vi kommer inn døra snur jeg på sokkelesten å labber tilbake til bil, nei jeg vil ikke ha lunch.så speilbildet av meg selv i butikkdøra.fy flate hvor jeg hater å være feit.ble grining i seng resten av dagen og kjæsten stakkars var glad han skulle på jobb.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi..uff:-D er nok mange som vet hvordan du har det! Virker som hormonene blir verre og verre! Hadde tatt på meg en olabukse idag og en singlet jeg, følte meg for en gangs skyld skikkelig fin! Da klarte jeg selvfølgelig å søle yogurt over hele antrekket:-P Prøvde vaske av med klut, for tenkte jeg kunne bruke det alikvel, men da luktet det gammel melk av det! haha...

Det er ikke moro med sånne dager, men det går heldigvis over. Det kommer jo et lite mirakel ut av det! Også er vi faktisk utrolig vakre som gravide, selv om vi ikke tror det selv:-D

Husk at du ikke er alene, og det er flere av oss som har så fæle dager. hihi...ikke lett å være gravid, nei:-P

Skrevet

Huff, stakkars deg....(og kjæresten din) men det går over, ta heller og se en film, drit i vekta og kjøp en sjokolade å tenk-det er bare å slanke seg når babyen er kommet ut.......

Å du er en av de heldige som kan miste 10-12 kg på EN DAG!!!!!!!

Temk på de mange deilige gåturene du kan ha med vognen, og hvor fort man mister vekten etter ett svangerskap....

Vær stolt over puppene som er større og magen som inneholder det mest dyrebare i hele verden..... Å er rompa blitt større så er det forsket på at menn liker store bakender:))))))

Lykke til:)))))

Skrevet

Huff,det er ikke noe greit med sånne hormondager.. Kjenner jeg er litt på vippen sjøl,men jeg prøøøøøver å tøyle hormonmonsteret... Hehe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...