Gå til innhold

Ble strippet i går...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos jordmor i går og fikk modningsakupunktur for 3. gang.Etterpå skjekket hun om jeg var moden,noe jeg var...Hun fikk inn 3 fingre og sa at jeg var veldig moden.Hun røsket god i livmortappen,hun strippet meg altså!

Hadde hun tatt vannet hadde fødselen startet sa hun c",)For ei uke siden hadde jeg to dager med heftige modningsrier,jeg vcar til og med inne på føden for jeg trodde at ting var på gang,men den gang ei...Nå sitter jeg her og venter,håper på at ting skal starte på ordentlig...Er det noen her med liknende erfaringer som vil dele dem med meg? I utgangspunktet er jeg forberedt på å gå lenge over termin,men jenta i magen er 30% over snittet og veier allerede 4500g,vil få henne ut snart,slik at hun ikke blir alt for stor c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om en er moden tøyer de i livmortappen og gjør åpningen større c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...