Maries mamma Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Jeg var hos jordmor i går og fikk modningsakupunktur for 3. gang.Etterpå skjekket hun om jeg var moden,noe jeg var...Hun fikk inn 3 fingre og sa at jeg var veldig moden.Hun røsket god i livmortappen,hun strippet meg altså! Hadde hun tatt vannet hadde fødselen startet sa hun c",)For ei uke siden hadde jeg to dager med heftige modningsrier,jeg vcar til og med inne på føden for jeg trodde at ting var på gang,men den gang ei...Nå sitter jeg her og venter,håper på at ting skal starte på ordentlig...Er det noen her med liknende erfaringer som vil dele dem med meg? I utgangspunktet er jeg forberedt på å gå lenge over termin,men jenta i magen er 30% over snittet og veier allerede 4500g,vil få henne ut snart,slik at hun ikke blir alt for stor c",)
Maries mamma Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Om en er moden tøyer de i livmortappen og gjør åpningen større c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå