PrøvLykken Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Fekk nettopp vita at eg må velge. Har termin 5.juli og babyen var so festa at det ikkje er sjanse for at han snur seg. Ska inn igjen på tirsdag for å ta røntgen og for å bestemma. Nokon med erfaring? Tar i mot alle gode råd!!!!! Fekk ganske panikk her, ja!!
Nusse_83 Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hei er førstegangs selv og har ikke akkurat noe erfaring på området, men er fast bestemt at dersom jeg måtte ta det samme valget så hadde det blitt keisersnitt. Dette er fordi jeg hadde vært redd for komplikasjoner ved en setefødsel når man er førstegangs. En setefødsel er uansett veldig hard for barnet. Kan godt skjønne at det er en vanskelig situasjon å være i. Lykke til og håper at alt går fint for deg
Kummin&Lillesel Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Har ingen erfaringer. Det eneste jeg har hørt fra folk som selv har født setefødsler, er at det er hardt, men at de ikke har syntes at det var hardere enn en vanlig en. Gikk godt an, sa de. Det de sier på sykehuset her jeg skal føde, er at det anbefalte er å ta KS om babyen ligger med rumpa ned.. Fordi det er mulig at hodet kan sitte fast i bekkenet, eller et eller annet sånn (det er tross alt det største på babykroppen..). Jeg hadde nok gått for det legen anbefalte. Men jeg hadde blitt mektig skuffa om jeg ikke fikk føde normalt
Myrnia 4barnsmamma Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 LES MASSEOM DETTE PÅ SETELEIDEBATTEN!! Lykke til med valget ditt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå