Blåttkryss Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Nå er det 7 uker siden jeg fødte og jeg har fortsatt nedpress i bekkenbunnen. Sånn tyngdefølelse liksom.. Har mest lyst til å gå å holde en hånd mellom bena he he.. Var til 7 ukerskontroll og legen sa det så bra ut der nede. Jeg vet jeg ikke er så sterk i muskulaturen lenger, for jeg klarer ikke å stoppe strålen helt når jeg tisser. Jeg kniper og kniper hver dag, men var ikke så flink til dette i starten så har nok bare knepethver dag i en måned. Er det normalt at det er sånn fortsatt? Flere som har hatt det sånn og hvor lang tid har det tatt før dere har blitt helt bra? Noen triks for å få fortgang? Fysioterapeuten min har gitt meg fem forskjellige stillinger som jeg skal knipe 10 ganger i og holde i 6 sek hver morgen ettermiddag og kveld, så det blir mye kniping..
Blåttkryss Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 16. juni 2007 dytter igjen jeg.. noen må jo vite om de har hatt det sånn eller ikke..
Libido- Skrevet 16. juni 2007 #4 Skrevet 16. juni 2007 Kjenner det av og til enda. Ett år siden fødselen. Legen sa at alt var bra til meg også. Merker det heldigvis sjeldnere og sjeldnere. Er nok bare kniping som hjelper. Har vært dårlig på å huske det.. =)
Blåttkryss Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2007 ok så da er det kanskje normalt å føle sånn da? Er jo blitt litt engstelig for å ha sex og sånn, tilfelle jeg skulle ødelegge mer inni der! Men det er vel ikke fare for det eller?
pinglo Skrevet 16. juni 2007 #6 Skrevet 16. juni 2007 Jeg har og det,er 11 uker siden fødsel. Ikke særlig behagelig.
Blåttkryss Skrevet 16. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2007 Pinglo: Har det blitt bedre, eller er det som det var en stund etter fødselen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå