Gå til innhold

Helvetes Telenor!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestillte bredbånd for en tid tilbake. Både Isdn og bredbåndtelefon.

En dag ringte en telefonselger. Da han nevnte vårt telefonnummer, så sa jeg. Det er da ikke vårt nummer. Men det er det jeg har ringt sier han... merkelig tenkte jeg. Men glemte hele greia.

så kom regningen. Da hadde de opprettet et ekstra nummer med bredbånd, men ikke bredbåndstelefoni. så regningen var noe høyere for jeg hadde jo trodd jeg ringte "gratis" Men men vi overlevde den lille ekstra summen, men kontakter de og sier at vi gjerne vil ha et nummer altså det vi hadde først.....

så blir vi telefonløse. De har fjerna nummeret vi hadde.... så får vi telefon tilbake. Det gamle nummeret. Men kun analog telefon.

Så sender de en mail og lurer på om alt er ok nå. Vi svarer at vi gjerne ville ha bredbånd også på telefon......og siden jeg begynner å blir lei, skriver jeg også "hvis dere klarer to ting samtidig da?"

Det skulle de klare.

Ny mail i morges om at nå har vi bredbåndstelefon. Men vi har vært telefonløse i hele dag, så nå tror jeg de har gjort samme tabbe en gang til!

Jeg er uten mobiltelefon for tiden da den har streika, så får ikke ringt de heller......

Blir så gal.

Noen hadde ringt 1881 i går, og der står kun det nye nummeret vi ikke skulle ha oppført.....

Kaos, og jeg er lei.

Ikke svarer de på mail heller...

Telenor klarer ikke to ting på en gang....... Idioter. Rett og slett.

Må legge til at sambo har ringt x antall ganger. Plutselig bryter det. Men ringer de opp igjen....Nei, man må stå i den faens køen en gang til. så kommer du til ny kundebehandler og må forklare en gang til.

Jeg har bedt de ringe sambo i dag fordi jeg har jo ikke telefon. Kun internettforbindelse. Men det kunne de ikke for det var en internetttjeneste jeg hadde kontaktet de på.

Elendig kundeservice spør du meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...