Gå til innhold

Tilbake fra UL - UTEN svigermor!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk alle dere som støttet meg igår! Fikk sagt ifra på en vennlig, men bestemt måte at vi ville gå alene, og hun sa faktisk at hun skjønte det. Sa at hun ble litt ivrig for at hun gleder seg sånn, og at vi bare måtte bremse henne! Så det var deilig å få det ur verden.

Ellers gikk UL fint! Morkaken hadde trukket seg fint opp de siste ukene så da kan jeg føde vanlig! Og den lille (som så veldig stor ut) så ut til å ha det bra der han/hun lå og suttet på tommelen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Leste tråden din i går, og vil bare si at jeg er glad dere fikk gått alene =)

Flott gjort av deg!!

Og grattis med morkakeforbedring. Ønsk meg lykke til er du grei, for jeg skal inn på UL og sjekk 6. juli for akkurat det samme :S

Skrevet

Så fint at det løste seg så greit! :) kanskje det er sånn med mange svigermødre/mødre? De blir litt vel overivrige, også blir man sur og forbanna istedet for å si fra på en ok måte... Greit at hun innså det selv at hun må bremses på, hehe:)

Skrevet

Takk! Og lykke til!! De sier jo at den oftest trekker seg til bake så vi får håpe at den gjør det på deg også:- Utrolig hvor mye som kan skje på kort tid også. Var inne i uke 32 og da lå den helt på grensen, litt foran, men nå i uke 36 hadde den trukket seg godt oppover og legen sa at det ikke var noen fare i det hele tatt lenger!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...