2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 hvorfor er det gynekologisk undersoekelse?er det rivillig? jeg foeler meg trygg paa at alt er i orden der nede...har hatt sex, var ikke vondt og ble sydd bare 5 overfladiske sting... skjoenner ikke vitsen med aa maa ligge aa skreve da....foeler meg saa ferdig med det etter alle undersoekelsene i forkant av foedselen (gikk 16 dager over og det var mye fingeraktivitet der nede) :S
*Lissi* Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Ja, det er frivillig. Om du ikke har sting du vil sjekke, så trenger du ikke gå nei. Jeg gikk ikke etter min siste fødsel. Følte alt var i skjønneste orden. Og ikke hadde jeg spørsmål angående prevensjon.
3 blå Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Jeg hadde ikke gyn undersøkelse. Legen spurte om jeg ville, og jeg følte meg bra, så derfor var det ikke nødvendig mente han. Men hvis jeg merket noe burde jeg ringe. Det er vel forskjellig fra lege til lege, tenker jeg...
Pheona Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 det er nye rettningslinjer på 6ukers kontrollen. det er ikke pålagt med gynekologisk undersøkelse i det hele tatt.. det eneste legen gjorde var å ta blodtrykket... MEn mindre du tror det er noe galt med underlivet ditt, og det ikke ser ut som om du har blodmangel eller noe liknende så er det ikke noe undersølkelse i det heletatt..
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Syntes det var ganske greit med gu jeg da har jo tross alt klemt ut en hel liten person,, greit å få sekket at alt er som det skal der nede etter en sånn opplevelse.. Men joda, det er frivillig
Fire småtroll Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Du trenger overhodet ikke ta noen gyn.undersøkelse nei, men jeg for min del synes det er greit å slå flere fluer i samme smekk her. Legen sjekker at alt har grodd fint, livmora har trekt seg sammen og at alt ser fint ut. Men ikke minst tar han en kreftprøve. Da er det faktisk 3 år til du trenger opp i den stolen igjen!
2 gutter og 1 jente Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2007 jeg tror bare rett og slett at jeg vil vente litt da...har virkelig ikke lyst til aa skreve enda... nei...huff hvilken prevansjon anbefaler dere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå