Blåbærmuffins Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Tror ikke vi blir prøvere til høsten allikevel... Sambo har akkurat fått tilbud om kongejobb fra februar der han vil tjene vanvittig godt! I tillegg vil han få annen hver uke fri. Hadde jo egentlig tenkt å prøve fra høsten slik at en evt baby ville bli født til sommeren når jeg er ferdig med bacheloren, men nå er jeg kjempeusikker! Vi har jo begge vært studenter noen år nå og hatt kjempedårlig råd, har enda ikke hatt en ordentlig ferie sammen! Om vi venter med prøvingen til neste sommer har vi masse penger, kan reise så mye vi vil og kan kjøpe en stor leilighet/hus... Åhh, er så vanskelig å bestemme seg! Vil jo ha baby snart, men hadde jo vært deilig å reise og oppleve ting først...
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Gratulerer til samboeren din med bra jobb! Tror jeg ville ha fulgt magefølelsen min hvis jeg var deg. Planer kan jo endres. Fikk et godt tips av en slektning av meg en gang: 'Ta var på hverandre og plei forholdet før dere får barn. Opplev ting sammen som dere ikke kan oppleve senere nå barna er født.' Det skal sies at hun giftet seg veldig fort og fikk barn med en gang. Nå er hun så missunnelig på meg som har hatt et forhold ganske lenge og ventet med å få barn. Men alle tilfeller er jo ulike og det viktigste er vel å gjøre det som føles rett. Uansett økonomi så vil barnet få det bra så lenge det får nok mat, varme og kjærlighet:) Lykke til. Hilsen 'babysyk'
Blåbærmuffins Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2007 Magefølelsen sier meg faktisk at vi bør vente. Økonomien kommer til å være grei om vi får barn om et år, men enda bedre om vi venter + at vi får gjort mange ting sammen før babyen kommer. Går jo an å reise med en baby og, men blir jo noe helt annet med bare meg og sambo og kjenner at jeg har litt behov for tid med han en stund til ) Snakket om det istad og nå har vi blitt enige om prøving i april istedet (hvis ikke jeg ombestemmer meg da...:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå