Gjest Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Kjøpte en slik pose på Sparkjøp. Har hatt den liggende i skapet og egentlig ikke hatt bruk for den. Men nå er hun begynt å ligge å vri seg fra side til side i evigheter før hun sovner, hvaner på magen og da våkner hun ordentlig å må "begynne på nytt" så jeg tenkte å prøve den posen. Men hvordan er den tenkt brukt. Er to snorer på hver side. Skal disse knyttes i en sprinkel på hver side? Syntes det ble fryktelig stramt over magen hennes da.. Og da må man jo knyte opp på ve sida når hun skal inn og ut av posen? Er det noen med erfaring fra denne posen som kan fortelle? jeg løurer på å sy på et bredt bånd som jeg heller fester under senga...
*Kleopatra Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Vi har brukt den posen fra han var rundt 3mnd og helt frem til han var et år. Jeg knytta på ekstra snorer på de som var der fra før, og så knytta fast i sprinklene. Da velger du selv hvor stramt det skal være. Og du trenger ikke å drive å knytte opp og igjen for å putte barnet nedi, det går fint å putte han/henne ned i åpningen der selene er.
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 http://www.sparkjop.no/default.asp?Product=560558-9 Her er bilde av den..
Gjest Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 ok, Får knytte på ekstra her og for de var veldig korte syntes jeg. FInt at jeg ikke var helt på viddene om hvordan den skulle brukes da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå