rødhette* Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Nå har jeg aldri vært der før, så har et par spm som muligens er dumme.. Men håper noen kan svare. - Selges det band-stæsj, som t-skjorter og slikt der? - Er det lov å ha med fotoapparat med seg inn? (digitalt) Håper noen kan svare fort
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 http://www.norwegianwood.no
Gjest -<<- Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 -Ja. -Nei. Mobil er ok. (Vi ble ikke særlig grundig sjekka i går, men det er jo dumt å måtte køe en gang til fordi man ble ferska og må ut av køen for å plassere kameraet i oppbevaring).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå