Gå til innhold

nettside med søte bebyklær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ingeting jeg..hennes og maurits har jo ingeting nesten,.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For ullklær kan jeg anbefale Nøstebarn (www.nostebarn.no) og Ull-rik (www.ull-rik.no). Ellers er det jo mange nettbutikker som averterer på barnimagen-sidene, se menyen for Barneklær under Barnimagen-logoen øverst på siden...

Skrevet

jeg har tidligere handlet på en dansk side som heter fromogfraek.dk, masse kjempesøte klær, god service og greie priser på gode danske merker. tror ikke jeg betalte toll sist jeg handlet der...?

Skrevet

Prinsesserogpirater.dk og prinsessebutikken.dk har et kjempebra utvalg.Bestilte fra prinsesserogpirater og når du skriver du er fra Norge trekker de fra dansk moms+at de skriver på pakken at den har en verdi under 200,- og er en gave.I allefall gjorde de det hos meg,kjempefornøyd:)

Skrevet

www.prinsessebutikken.dk

Masse fint! Berre pass på å handle for mindre enn 200, då slepp ein å betale toll. Og så trekker ho frå dansk moms, så blir ganske billeg :-)

Skrevet

Handle for mindre enn kr. 200,- ???? da blir det ikke mye moro?

Skrevet

syns de har mye søtt på www.laredoute.no jeg =)

Skrevet

Trenger ikke alltid å handle for under 200,-.Da er jo mye av vitsen borte:)

Men som sagt så skrev de hos meg at pakken hadde en verdi på under 200,- på emballasjen,bare sende en mail å spørre om dette,men hos prinsesserogpirater.dk gjorde de det automatisk.

Skrevet

www.prinsessevilikke.no!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...