♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Lagde en fotobok på elkjøp i går. CeWe Foto.. Lagret og sto i i går.... Men når jeg skulle åpne den forbanna drittboka i dag, såvar alle bildene vekk!!!????? KUNNNNN bildetekstene var igjen.... HVA HAR SKJEDD?? Noen opplevd dette? Noen andre steder som man kan lage fotobøker?
rødblåoggrønn Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Hehehehehe.. unnskyld at jeg ler.. Hørtes bare litt komisk ut... hehehe... Kjipt a!
rødhette* Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 De fleste steder du kan bestille bilder, kan du også lage fotobøker. Vil anbefale deg å prøve åpne fila igjen først, dog. Jeg har selv opplevd det, men bildene var der likevel. Bare tok tid for programmet å skjønne at de var der... Hvis du fortsatt ikke ser bildene når du åpner fila igjen, prøv å trykk på forhåndsvisning.
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 15. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juni 2007 har gjort det , men ingenting skjer.... Hmm... Nå er jeg så irritert assa..... Satt i hundre timer igår kveld med den, også er den BORTE:( Hvor lenge ventet du til bildene kom? Så du kun teksten?
Hedge Skrevet 15. juni 2007 #5 Skrevet 15. juni 2007 Har laget hos Fotoknudsen og er kjempefornøyd. De ble kjempefine!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå