Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

mistet 23 mai. var hos gyn forrige torsdag... hun sa jeg hadde hatt eggløsning.. tok nå en eggløsningstest som viste en klar strek og en ikke så klar.. veit de må være like sterke for å være positiv.. men den jeg tok her om dagen kom det bare en strek på. tok også en graviditets test nå. der var det en svak svak strek.. er vel ikke mulih å være gravid alt nå.. vi hadde sex første gang etter sa forrige uke.... blir helt rar av dette..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har ingen gode svar til deg, ville bare si at vi har "samme histiorie"..

Jegmistet 22.mai.. blødde i 2 uker, så hadde sex 1. gang etter SA forrige onsdag....

Jeg tok en grav test i går, "for moro skyld".. den var neg!..Regnet ikek med noe annet, men jeg klarer jo ikke ha en test i hus uten å ta den :o)

Leste omen anne her inne, husker ikek nicket, som 3,5 uker etter SA fik kpos grav test.. Så det er nok mulig!! Skal krysse fingere for at det stemmer, så håper jeg jeg kan si det samme igjen snart selv!!

Lykke tiL!

Skrevet

var nok meg det sikkert:=)

Skrevet

ja vi får håpe det klaffer for oss begge snart.... jeg har også tatt flere negative g tester . bare sån for å se at den var negativ eter sa.. jeg blødde også i to uker. men myye smerter.. kan jeg spørre hvor langt du var på vei???

Skrevet

ja,det var deg stemmer det.... som sagt så skjønner jeg ike så mye av dette.. tror jeg skal la vær og teste noe som helst på en uke eller to.. også se om tr kommer. den burde komme snart i følge gyn..

Skrevet

Jeg var i uke 6 da jeg mistet.. "glad" for at det ikke var lenger, men utrolig kjipt likevel! man begynner jo glede seg med en gang! Må være forferdelig å miste når man har kommet langt på vei...

Jeg hadde ikke så veldig vondt faktisk... Var på Ullevål og tok UL, og tok blodprøver 3 ganger der.. For å være sikker på at det ikke var EXU (eller hva det heter), sist blodprøve var HCG på 19.. Det var da vi begynte igjen..

Skrevet

jeg var 14 uker på vei, mistet først den ene tvillingen i uke 7.. det var ganske tungt å miste begge.... har ikke tatt blodprøver,men var på ul for å se om det var rester, ikke noe igjen.. sidenjeg ikke tok utskrapning etter sa..vi har tenkt å ta det litt som det kommer med prøvimgen.. men håper enten på å vøre gravid eller at mensen kommer snart sånn at jeg kan følge med litt igjen...

Skrevet

Ufff.... Så utrolig trist!

Jeg håper også neste helst at mensen kommer tilbake først, så jeg har litt kontroll.. Men vi får se..

Blir selvfølgelig happy hvis det viser segat jeg er gravid..

Men på tirsdag som kommer er det 4 uker siden SA, så da kan det jo hende mensen kommer..

Lykke til i alel fall!

Vi hørs!

Skrevet

Stakkars, stakkars dere som har mistet :-(

Men: en strek er en strek på graviditetstesten, uansett hvor svak den er, så da er du nok gravid!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...