DoDoDoD Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 http://www.dagbladet.no/dinside/2007/06/14/503536.html allikevel er det ikke totalforbud mot disse stoffene
prekæs Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Omdannes til metanol når det blir varmet til over 30? grader. Sagt det før. Rart jeg ikke er blind. Coca cola light er den eneste brusen som bruker sucralose, og etter at jeg kuttet ut aspartambrus, har jeg ikke vondt i magen lengre. Tenk på det, dere
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #4 Skrevet 15. juni 2007 Kremt aspartam er vel ikke lie farlig som phenol men det dytter dere velvillig inn i unga deres.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Aldri anonym vennen:-) aspartam omdannes også til formaldehyd når tempen overstiger 36 grader:-) Hvis dere vil ha en herlig historie om aspartam så har jeg mange på lager:-)
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Nei. Men jeg velger å være anonym. Bare syns det er så jævlig festlig å lese om alt som er farlig for ungene deres når dere sprøyter i de verre ting p HS i tro om at FHI er så bra. Husker virkelig ingen Vaksineeksperimentet. Tror new zeland husker det veldig godt nå i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 De fleste light-safter og -brus, juice og saft "uten tilsatt sukker", sukkerfrie energidrikker, samt fruktsmakstilsatt imsdal ol. med og uten kullsyre, inneholder aspartam.
-maria- Skrevet 15. juni 2007 #10 Skrevet 15. juni 2007 Jeg har sagt dette lenge med får bare motstand. Jeg gir ikke likgt brus til mine unger. heller et glass vanlig brus på lørdag en den dritten der. Heller en kilo for mye en kreft og annen jævelskap. Utrolig hva folk gjør for å passe kiloene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå