Labbetøs Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Det blir et nydelig bryllup. Utendørsvielse på en gressplen nede i fjærsteinene med utsikt utover sjøen.Rød løper, hvite stoler, det er meldt nesten 20 grader og solskinn. Jeg GLEDER meg!
lille je Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Så har du tid til dette???? Håper du får en super dag!
kajak&Daniel Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Å, det høres koselig ut!!! :-) Gratulerer og lykke til! :-) Tror jeg også vil ha et slik bryllup når jeg en gang gifter meg..!
En_av_hver Skrevet 15. juni 2007 #6 Skrevet 15. juni 2007 Åååååååååååååååå, håper du får en super dag!!!! :-)
Twintipp og himmelblå Skrevet 15. juni 2007 #7 Skrevet 15. juni 2007 Åhhhh, så nydelig det hørtes ut!! Masse lykke til med morgendagen, tenke meg dere år en suuuper dag! Gratulasjonshilsen fra
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 15. juni 2007 #9 Skrevet 15. juni 2007 Åååå- nå fikk jeg gåseud!!! Gratulerer så mye!!! Og masse lykke til på den store dagen!!! Klem fra en som også vil gifte seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå