Gå til innhold

JEG GIFTER MEG I MORGEN!!!!!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir et nydelig bryllup. Utendørsvielse på en gressplen nede i fjærsteinene med utsikt utover sjøen.Rød løper, hvite stoler, det er meldt nesten 20 grader og solskinn. Jeg GLEDER meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så har du tid til dette????:)

Håper du får en super dag!

Skrevet

Å, det høres koselig ut!!! :-) Gratulerer og lykke til! :-)

Tror jeg også vil ha et slik bryllup når jeg en gang gifter meg..!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅ så gøy! Kos dere på den store dagen!

Skrevet

Åååååååååååååååå, håper du får en super dag!!!! :-)

Skrevet

Åhhhh, så nydelig det hørtes ut!!

Masse lykke til med morgendagen, tenke meg dere år en suuuper dag!

 

Gratulasjonshilsen fra

Skrevet

Gratulerer, håper det blir kjempebra!

Skrevet

Åååå- nå fikk jeg gåseud!!!

Gratulerer så mye!!! Og masse lykke til på den store dagen!!!

 

Klem fra en som også vil gifte seg :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...