Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #1 Skrevet 15. juni 2007 Skal ha samværshelg denne helgen, og lovet at barnet til sambo skulle få være med i badeland. har bestilt pizza til alle venninene som skulle få være med og betalt billetter. Nå har biomor fått nyss i at hun skal være med og bade i kveld..Nå "passer det ikke". Og det er ikke første gang!!!! Mye penger rett i dass. Fy f...for en mor. Har lyst å skrike!
*-* Skrevet 15. juni 2007 #2 Skrevet 15. juni 2007 Neimen, dere må da bare si at hun ikke kan bestemme det? Det er deres helg og dere har lagt planer, moren kan ikke komme å avlyse det sånn uten videre? Hva i all verden er grunnen? Hvis det er en helg som allerede er avtalt for samvær så må bare far sette foten ned og dra å hente jenta uansett. Sånn kan man ikke holde på, det er ikke lov å sabotere samværet! Da må far kreve mekling, familievernkontor og i verste fall true med advokat hvis moren ikke holder samværtsavtaler. Det skal være en rimelig god grunn for at mor skal kunne avlyse samvær samme dag. Jeg kan egentlig ikke komme på så mange...
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2007 #3 Skrevet 15. juni 2007 Hadde ikke gjort det flere ganger. En må da lære av sine feil. Hold det hemmelig, eller hold dere hjemme. Men forstår du er forbanna, det hadde nå de fleste blitt. Hadde spurt stedatte rom hva som skjedde. Tatt med meg kjæresten min og kost meg på vannrutsjebanene og kysset under de der dusjene og i boblebadet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå